کد خبر: 132385
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

امیری: حضور رئیس جمهوری در جلسه رای اعتماد/پخش زنده جلسه رأی اعتماد از صدا وسیما

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس گفت: رئیس جمهوری، سه شنبه در جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان حضور می یابد.

امیری: حضور رئیس جمهوری در جلسه رای اعتماد/پخش زنده جلسه رأی اعتماد از صدا وسیما
کد خبر: 132385
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین- حسینعلی امیری افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه علنی فردا، علاوه بر معرفی وزرای پیشنهادی، درباره برنامه ها، توانمندی و سوابق خدمات آن ها صحبت می کند.
وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی نیز فردا ضمن معرفی خود از برنامه هایشان دفاعی می کنند. همچنین موافقان وزرای پیشنهادی در جلسه رای اعتماد صحبت می کنند و احیانا اگر مخالفی بود، صحبت خواهد کرد.
معاون رئیس جمهوری گفت: خوشبختانه فضای مجلس فضای خوبی است، وزرای پیشنهادی در این چند روز در فراکسیون های مختلف و کمیسیون های مجلس حضور پیدا کردند و با رئیس و هیات رئیسه مجلس و نمایندگان گفت و گوی دو جانبه و چند جانبه داشتند و به سوالات آنان پاسخ دادند.
امیری با بیان اینکه ما از همه فراکسیون ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر ذوق و سلیقه سیاسی تشکر می کنیم، تصریح کرد: فضای مجلس نشان می دهد هر سه وزیر رای اعتماد بالای نمایندگان را جلب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، حسن روحانی رییس جمهوری روز یکشنبه -دوم آبان ماه - در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرد.
جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی، فردا(سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس صدا وسیما گفت: جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی دولت، فردا(سه شبه) از شبکه خبر و رادیو فرهنگ بصورت زنده پخش می شود.
مهدی کیایی درباره جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و وزارت ارشاد و ورزش و جوانان افزود: با درخواست صدا وسیما برای پخش زنده جلسه رأی اعتماد موافقت شده و این جلسه از شبکه خبر و مانند سایر جلسات علنی از رادیو فرهنگ پخش می شود.
بنابراین گزارش، طبق اعلام هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، جلسه رأی اعتماد به سیدرضا صالحی امیری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی برای وزارت آموزش و پرورش فردا برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مجلس صدا و سیما، 12 نفر از نمایندگان به عنوان موافقین و مخالفین سه وزیر پیشنهادی در جلسه علنی روز سه شنبه نطق خواهند کرد و احتمال دارد این جلسه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود.
بر این اساس و به گفته یکی از نمایندگان مجلس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت حضور خواهد داشت.
منبع: ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها