کد خبر: 155607
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۵ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

زهرا سعیدی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

موافق حذف تلگرام نیستم/ به اخباری که در تلگرام منتشر می‌شود اعتماد نمی‌کنم

زهرا سعیدی، نماینده مجلس معتقد است که یکسری مشاغل در تلگرام ایجاد شد و افراد بسیاری کار خودشان را با تلگرام تنظیم کرده‌اند. بنابراین به نظر می رسد باید ساماندهی مناسبی در این خصوص انجام بگیرد.

موافق حذف تلگرام نیستم/ به اخباری که در تلگرام منتشر می‌شود اعتماد نمی‌کنم
کد خبر: 155607
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۵ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| زهرا سعیدی نماینده مبارکه و عضو کمیسیون اقتصادی به ا عتمادآنلاین می‌گوید که خیلی موافق حذف تلگرام نیستم اما باید بر روی این مسئله کار کارشناسی انجام شود.

در ادامه مشروح این گفت‌‌وگو با او را می خوانید:

شما از تلگرام استفاده می کنید؟

بله

چقدر با فیلتر شدن تلگرام دچار مشکل شدید؟

مسئله اینجاست که یک ابزاری که فراهم شده بود بدون بستر و زیر ساخت در اختیار مردم قرار گرفت. مسئله این است که شاید آن آموزش و فرهنگ‌سازی لازم در نحوه استفاده از تلگرام حتی در خصوص انتشار اخبار و موثق بودن یا نبودن خبر داده نشد و به کرات شاهد انتشار اخبار کذب بودیم.

من به شخصه چون فرصت مرور تلگرام را به جز پایان شب ندارم خیلی با مشکل مواجه نشدم. نه فرصت استفاده از تلگرام را دارم و نه وقت می‌گذارم.

اما یکسری مشاغل در تلگرام ایجاد شده بود و افراد بسیاری کار خودشان را با تلگرام تنظیم کرده بودند. بنابراین به نظر من باید ساماندهی مناسب انجام بگیرد تا هم مردم شناخت عمیقی از شرایط پیدا کنند و هم آن اطمینان لازم به مردم داده شود.

من خیلی موافق حذف تلگرام نیستم و باید بر روی این مسئله کار کارشناسی انجام شود.

پس با فیلتر تلگرام شما دچار مشکل نشدید؟

خیر، به شخصه دچار مشکلی نشدم.

چقدر از اطلاعاتی که به دست می آورید از طریق تلگرام است؟

من خیلی به اطلاعات تلگرام اعتماد نمی کنم مگر اخبار شبکه‌های رسمی و موثق و اخبار رسمی که از طریق دفتر مجازی‌ام دریافت می‌کنم. اگر اخبار صداوسیما را بتوانم ببینم و گوش کنم شاید زمان کمتری را برای تلگرام بگذارم. مهم این است که خبر را دریافت کنم.

عضو چند گروه و کانال تلگرامی هستید؟

شماره‌ای که در اختیار دفتر مجازی‌ام است عضو بسیاری از کانال‌ها و گروه‌ها است و حتی فرصت اینکه بتوانم از همه این گروه‌ها خارج بشوم را هم ندارم.

به کانال تلگرام اعتمادآنلاین بپیوندید
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها