کد خبر: 659936
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۲۰:۳۰:۱۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پسر متهم به قتل مدعی شد: رفیق‌کشی به دلیل رفتار بی‌شرمانه

جوانی که دوستش را به قتل رسانده ادعا می‌کند از سوی مقتول مورد تعرض قرار گرفته بود.

پسر متهم به قتل مدعی شد: رفیق‌کشی به دلیل رفتار بی‌شرمانه
کد خبر: 659936
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۲۰:۳۰:۱۲

پسری جوان که مدعی است به خاطر رفتار بی‌شرمانه دوستش، او را به قتل رسانده ‌است، پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است بعد از بازداشت مدعی شد دوستش را با ضربات چاقو کشت چون دوستش نیما به او تجاوز کرد و قصد داشت دوباره این کار را تکرار کند.

یک سال قبل جوانی با پلیس تماس گرفت و از اتفاقی مشکوک در خانه دوستش خبر داد. او گفت: دوستم نیما پسر جوانی است که به تنهایی زندگی می‌کند. چند روزی بود از او خبر نداشتم. چون نیما جواب تلفنم را نمی‌داد، امروز به خانه‌اش آمدم و در زدم اما کسی در را باز نکرد. خانواده‌اش هم گفتند چند روزی است از او خبر ندارند. با همسایه‌ها صحبت کردم که آنها هم گفتند نیما را ندیده‌اند. برای همین فکر می‌کنم اتفاقی برای او افتاده ‌است.

بلافاصله ماموران به خانه نیما رفتند و با دستور قضایی در را باز کردند. آنها با جسد غرق در خون نیما که چند روزی از مرگش می‌گذشت، روبه‌رو شدند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات ماموران آغاز شد. آنها متوجه شدند مرد جوان آخرین بار با دوستش هومن ارتباط داشت. هومن بعد از چند روز شناسایی و بازداشت شد.

او گفت: نیما به من تجاوز کرد و قصد داشت دوباره این کار را بکند که من با ضربات چاقو او را زدم.

هومن در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: چند وقتی بود که با نیما آشنا شده بودم. او یک روز من را به خانه‌اش دعوت کرد و با هم مشروب خوردیم. بعد به من ماء‌الشعیر تعارف کرد. به نظرم تلخی غیرطبیعی داشت اما نیما گفت طعم خود نوشیدنی همین طور است. من هم حرفش را قبول کردم. بعد بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم به من تعرض کرده ‌است. خیلی عصبانی شدم. وقتی می‌خواستم از خانه‌اش خارج شوم دوباره به سمتم آمد.

متهم گفت: او می‌خواست باز به من تعرض کند که با ضربات چاقو او را زدم تا بتوانم فرار کنم. بعد هم از خانه خارج شدم و دیگر از او خبر نداشتم تا اینکه بازداشت شدم.

پدر و مادر نیما که از عامل قتل فرزندشان شکایت کرده‌اند، گفتند حاضر به گذشت نیستند. آنها درخواست قصاص کردند و گفتند: نیما پسر بسیار بااخلاق و خوبی بود. هومن هم پسر ما را کشته و هم به او تهمت سنگینی زده ‌است. به همین دلیل گذشت نمی‌کنیم.

با پایان تحقیقات مقدماتی پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به‌زودی محاکمه می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها