کد خبر: 659815
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۸:۳۰:۱۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

افشای رفتار عجیب مسی بعد از رکوردشکنی/ لئو «خجالتی» شد!

جولیان گرسل «خجالتی شدن» لیونل مسی را بعد از تاریخ‌ساز شدن در MLS با تاثیرگذاری روی شش گل در یک بازی برای اینتر میامی فاش کرد.

افشای رفتار عجیب مسی بعد از رکوردشکنی/ لئو «خجالتی» شد!
کد خبر: 659815
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۸:۳۰:۱۸

فوق ستاره اینتر میامی بعد از تاثیرگذاری روی شش گل (به ثمر رساندن یک گل و ارسال پنج پاس گل) مقابل نیویورک ردبولز بسیار «متواضعانه» رفتار کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، لیگ آمریکا در حالی ادامه پیدا کرده است که فوق ستاره آرژانتینی به شکلی خیره‌کننده مسیر موفقیت را ادامه می‌دهد. مسی با نمایشی درخشان به بازنویسی کتاب‌های رکورد ادامه می‌دهد، با این حال او هرگز به دنبال قرار گرفتن در کانون توجه نبوده است.

فوق ستاره آرژانتینی زمانی که تیمش در ورزشگاه چیس میزبان نیویورک ردبولز بود، در بهترین حالت الهام‌بخش خود قرار داشت. خود او یک گل به ثمر رساند و خودش را در این فصل 10 گله کرد. او در عین حال پنج پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های قدرشناسش یعنی لوئیس سوارز و ماتیاس روخاس ارسال کرد.

به این ترتیب کتاب رکوردها یک بار دیگر توسط مسی بازنویسی شده است. هیچ بازیکنی در MLS تا به حال در یک حضور ۹۰ دقیقه‌ای تا این اندازه روی تعداد گل تاثیر مستقیم نداشته و پاس گل ارسال نکرده است. با این حال، برنده هشت بار توپ طلا به نمایش لحظات جادویی عادت دارد و با وجود این سعی کرده از کانون توجهات دور بماند.

خولیان گرسل در این راستا اعتراف جالبی را مطرح می‌کند. ستاره تیم ملی فوتبال مردان آمریکا به پادکست "Player/Manager" درباره واکنش هم‌تیمی سرشناسش به دستیابی یک رکورد قابل‌توجه دیگر می‌گوید: «از روی عادت، من بعد از بازی در رختکن حرکت کردم و همه را بلند صدا می‌زدم. دست دادن یا در آغوش گرفتن هم انجام می‌دهم. سپس من به لئو رسیدم و به او "High-five" (به معنای شکل خاص دست دادن) دادم و گفتم این مثل «پنج پاس گل امروزت» بود و دیدم او جواب داد «آره»! مسی کاملاً خجالتی بود و به پایین نگاه می‌کرد، اما با خجالت لبخند می‌زد. من می‌دیدم که او بسیار متواضع است و تقریباً خجالت‌زده به نظر می‌رسید.»

مسی از زمانی که از بند مصدومیت اوایل فصل رها شده است، در فرم خیره‌کننده‌ای برای اینتر میامی ظاهر شده. این بازیکن بزرگ در حال حاضر سه جایزه MVP بهترین بازیکن زمین را دریافت کرده است و این سه جایزه را کنار جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل قرار داد. حال گفته می‌شود مسی یکی از نامزدهای اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن فصل نیز هست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها