کد خبر: 632428
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۵۹:۳۰
| |

رفیق‌کشی با انگیزه ناموسی

مردی که دوستش را کشته است گفت: حس کردم دوستم به خانواده‌ام نظر دارد و به همین خاطر به او تذکر دادم و در نهایت او را کشتم.

رفیق‌کشی با انگیزه ناموسی
کد خبر: 632428
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۱۰:۵۹:۳۰

مرد افغان در نزاع ناموسی با ضربات چاقو، خون به‌پا کرد و در جاده دماوند هموطن جوانش را کشت.

به گزارش جام‌جم، ساعت ۱۰صبح شنبه گذشته، رانندگان هنگام عبور از جاده دماوند متوجه سر‌و‌صدا و درگیری دو مرد افغان در کنار پل هوایی سه‌راهی مهرآباد شدند. درگیری مردان افغان بالا‌ گرفت و قبل از این‌که مردم بتوانند آنها را از یکدیگر جدا کنند، مرد میانسال با چاقو چند ضربه به پسر جوان زد و با تهدید شاهدان از صحنه فرار کرد.

شاهدان درگیری بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کردند. دقایقی بعد ماموران کلانتری ۱۶ مهرآباد به محل حادثه رسیده و تحقیقات را آغاز کردند. همزمان نیروهای اورژانس هم اعلام کردند که پسر جوان به علت شدت جراحات و خونریزی جانش را از دست داده است.

با قتل پسر جوان تحقیقات جنایی در محل آغاز شد. یکی از شاهدان جنایت که مردی افغان بود، به ماموران پلیس گفت: قاتل و مقتول را می‌شناسم. آنها در ویلاهای منطقه سرایدار هستند و با هم رفت‌و‌آمد دارند. از چند روز پیش بین آنها اختلاف پیش آمد. امروز بار دیگر درگیر شدند که مرد میانسال با چاقو چند ضربه به مقتول زد و فرار کرد. با به دست آمدن این سرنخ و شناسایی هویت قاتل، ۱۰دقیقه بعد ماموران به ویلایی که مرد میانسال در آن سرایدار بود رفته و او را دستگیر کردند.

مرد میانسال در بازجویی‌های اولیه به قتل هموطنش با انگیزه اختلاف ناموسی اعتراف کرد و گفت: از سال‌ها قبل با نظیر رفت‌و‌آمد داشتیم و چون هموطنم بود، کمکش کردم که مشغول کار شود. او گاهی به خانه ما می‌آمد تا این‌که چند وقت قبل حس کردم به خانواده‌ام نظر دارد و به همین خاطر به او تذکر دادم. او منکر این موضوع بود تا این‌که صبح شنبه در سه‌راهی مهرآباد قرار گذاشته و با چاقو چند ضربه به او زده و محل را ترک کردم. با اعترافات قاتل، او بازداشت شد و تحقیقات از سوی بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها