کد خبر: 156539
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

یادداشتی از کمال‌الدین پیرموذن؛

این بار مدرک تحصیلی آقای رئیس‌جمهور

کمال‌الدین پیرموذن نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به طرح تحقیق و تفحص از مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد.

این بار مدرک تحصیلی آقای رئیس‌جمهور
کد خبر: 156539
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| کمال‌الدین پیرموذن نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به طرح تحقیق و تفحص از مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور واکنش نشان داد.

این نماینده ادوارمجلس دراین‌باره نوشت: متأسفانه چندی است که از سوی برخی عناصر و محافل که کارنامه مواضع و عملکرد آنان از سوی اکثریت قاطع مردم ایران مردود اعلام‌شده و با رویگردانی مکرر جامعه مواجه شده‌اند؛ جریانی سازمان‌یافته، ناعادلانه و عوام فریبانه علیه شخص رئیس‌جمهور شکل‌گرفته است.

هر بار که رئیس‌جمهور در راستای وظایف قانونی خویش و برای دفاع از مصالح نظام و حفظ شأن آن در سطح جهان اقدام می‌کند امواجی مسموم از کانون‌های مرموز علیه دکتر روحانی به جریان می‌افتد.

آخرین نمونه این جریان مشکوک، واکنش افترا گونه و بی‌ادبانه برخی عناصر که همواره هنری به‌جز مساله آفرینی برای نظام و غوغاسالاری در کشور نداشته‌اند نسبت به اعتبار مدرک تحصیلی رئیس‌جمهور است.

بی‌تردید چهره و مواضع اصولی رئیس‌جمهور برای مردم ایران شناخته‌شده‌تر از آن است که نیازی به معرفی باشد. اکثریت مردم ایران می‌دانند که مواضع دکتر روحانی صرفاً در دفاع از کیان نظام و برای مبرا ساختن چهره نورانی اسلام از برخی مواضع متحجرانه و شیوه‌های قرون‌وسطایی بوده است.

مردم حق‌طلب ایران نیز رمز برخی مواضع غیراصولی، نامه‌پراکنی‌های حسودانه و زیر سؤال بردن رئیس‌جمهور را می‌دانند.

خوشبختانه نادرستی و محکومیت دیدگاه مخالفین رئیس‌جمهور، به‌گونه‌ای فراگیر و در حد اجماع از سوی مراجع و شخصیت‌های علمی، دینی، سیاسی، کمیسیون آموزش عالی مجلس و افکار عمومی مورد تأکید قرارگرفته است.

ظاهراً دام‌گستری‌ها و بهانه‌جویی‌های اشخاص جریان خاص پایانی ندارد و اولویت‌های جامعه کماکان فراموش گشته و بی‌اعتنایی به مطالبات واقعی ملت در دستور کار برخی گروه‌ها قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها