کد خبر: 158578
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

تیلرسون: داعش به طور کامل شکست نخورده است

کس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در سخنان خود در نشست ائتلاف بین المللی علیه داعش در کویت گفت: پایان یافتن عملیات رزمی اصلی علیه داعش به این معنی نیست که آمریکا و هم پیمانانش این تشکیلات تروریستی را به صورت کامل شکست داده اند.

تیلرسون: داعش به طور کامل شکست نخورده است
کد خبر: 158578
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| به نقل از اسپوتنیک، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در سخنان خود در نشست ائتلاف بین المللی علیه داعش در کویت عنوان داشت: آمریکا هم چنان نسبت به تحولات اخیر شمال غرب سوریه نگران است. ما نگرانی های امنیتی ترکیه را که عضو ناتو است درک کرده و در کنار هم پیمان خود در ناتو برای جنگ علیه تروریسم می ایستیم.

وی در ادامه افزود: پایان یافتن عملیات رزمی اصلی علیه داعش به این معنی نیست که آمریکا و هم پیمانانش این تشکیلات تروریستی را به صورت کامل شکست داده اند.

تیلرسون گفت: ۹۸ درصد از مساحت زمینی هایی که داعش کنترل آن را به دست داشت آزاد شده است. آمریکا ۲۰۰ میلیون دلار کمک بیشتر برای حمایت از ثبات مناطق آزاد شده ارائه می دهد.

وی در کنفرانس وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف بین‌المللی در کویت گفت هم‌اکنون داعش در تلاش تبدیل شدن به یک گروه شورشی فعال در افغانستان، فیلیپین و لیبی است.

منبع: مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها