یک نماینده مجلس:

مذاکرات به نتیجه نرسید، حج عمره در سال 97 برگزار نمی‌شود

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون حج و زیارت تاکید کرد: در حال حاضر امکان برگزاری حج عمره در سال آتی وجود ندارد.

مذاکرات به نتیجه نرسید، حج عمره در سال 97 برگزار نمی‌شود
کد خبر: 160712
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عضو هیات رئیسه فراکسیون حج و زیارت با بیان اینکه امکان برگزاری حج عمره در سال 97 فعلا وجود ندارد، گفت: به دلایل سیاسی ظرفیت برگزاری حج عمره موجود نیست.

سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگویی درباره برگزاری حج در سال 97، گفت: امکان برگزاری حج عمره در سال 97 فعلا وجود ندارد به دلایل سیاسی ظرفیت برگزاری حج عمره موجود نیست.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال گذشته زائران ایرانی بدون هیچ مشکلی مناسک حج را به جا آورند امیدواریم در سال 97 نیز این روند ادامه داشته باشد و ظرفیت این سفر افزایش یابد و خدماتی که ارائه می‌شود از نظر کمی و کیفی بهبود بخشیده شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برکناری برخی از مقامات عربی در عربستان پیش‌بینی می‌شود وضعیت زائران ایرانی در حج امسال بهتر شود؛ هزینه حج با توجه به قیمت دلار تغییر می‌کند بنابراین ممکن است با توجه به افزایش قیمت ارز برخی از هزینه‌های این سفر مانند ایاب و ذهاب، اسکان، پذیرایی و ... نیز افزوده شود؛ اقلامی که از ایران فرستاده می‌شوند از نظر قیمت تغییرات چندانی نمی‌کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون حج و زیارت در ادامه تاکید کرد: مسئولان حج و زیارت به دنبال افزایش ظرفیت حج 97 هستند و در این راستا مذاکراتی را انجام داده‌اند اما به نتیجه قطعی نرسیده‌اند امید است این موضوع محقق شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها