کد خبر: 161266
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۷:۴۵:۰۰
| |

کاظمی، نایب رییس کمیسیون حقوقی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از بازدید زندان ملایر خبر داد:

بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر از وضعیت زندان راضی بودند/ میانگین سنی بازداشت‌شدگان 24 سال است/ تعداد بازداشت‌شدگان در زندان ملایر کمتر از 10 نفر بود

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه ماموریت خود از زندان ملایر بازدید و با بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر گفت و گو کرد.

بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر از وضعیت زندان راضی بودند/ میانگین سنی بازداشت‌شدگان 24 سال است/ تعداد بازداشت‌شدگان در زندان ملایر کمتر از 10 نفر بود
کد خبر: 161266
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظمی، نماینده ملایر و نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین از بازدید از زندان ملایر و گفت‌وگو با زندانی‌های ناآرامی‌های اخیر خبرداد و گفت: پیش از ظهر امروز از قسمت‌های مختلف زندان ملایر بازدید و با مسئولین امر گفت‌وگو کردم.

وی تصریح کرد: در ادامه ماموریت محوله از سوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پیرامون کسب اطلاع از وضعیت بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر در استان همدان و پس از گفت‌وگو با بازداشت‌شدگان شهرهای مختلف استان در ماه گذشته، امروز از زندان ملایر بازدید و با بازداشت‌شدگان حوادث اخیر در این زندان گفت‌وگو کردم.

این نماینده مجلس در خصوص تعداد بازداشت‌شدگان در زندان ملایر، تاکید کرد: تعداد افراد بازداشت‌شده در ناآرامی‌های اخیر در زندان ملایر کمتر از 10 نفر بود. مشکل خاصی در روند رسیدگی به پرونده این افراد وجود نداشت و تنها درخواست تسریع در رسیدگی داشتند و از وضعیت زندان هم کاملا راضی بودند.

کاظمی افزود: این افراد در انتظار محاکمه هستند. برخی از آنها برای آزادی وثیقه نداشتند و پرونده برخی نیز به دادگاه رفته و در نوبت رسیدگی هستند. جزییات اتهام را نمی دانم اما در تظاهرات دستگیر شده‌اند.

وی در خصوص سن افراد بازداشت در زندان ملایر، گفت: میانگین سنی این افراد 24 سال است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان اظهار داشت: قرار است گزارشی از بازدید از زندان‌های استان همدان به کمیسیون حقوقی و قضایی ارائه کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها