کد خبر: 161290
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

افشین پیروانی:

بعد از باخت 40 دقیقه گریه کردم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (جمعه) این تیم با هواداران معترض گفت‌و‌گو کرد.

بعد از باخت 40 دقیقه گریه کردم
کد خبر: 161290
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «افشین پیروانی» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس امروز (جمعه) در تمرین پرسپولیس با هواداران این تیم که از باخت روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال ناراحت و عصبانی بودند، گفت‌وگو کرد.

او خطاب به هواداران گفت‌: همان طور که شما از باخت دیروز ناراحت هستید، تمام اعضای تیم از بازیکنان و مربیان تا مسئولان باشگاه همگی از این موضوع ناراحت هستند. شما برای من مهم هستید که به این جا آمده و با شما صحبت می‌کنم. هر کسی نظری دارد، اما در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی تیم است. سرمربی که این تیم را سال گذشته قهرمان و امسال قهرمان کرد.

پیروانی ادامه‌ داد: من دیروز در مصاحبه گفتم بردن استقلال و قهرمانی یک لذت دیگری دارد. اما هنوز فصل تمام نشده است و ما بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. باید به یکدیگر احترام بگذاریم. اگر شماها نبودید این تیم هیچ ارزشی نداشت. این هواداران هستند که به تیم ارزش می‌دهند. من به بازیکنان می گویم که اگر از تیم بروند 90 درصد ارزشش کم می‌شود. این هوادار است که به تیم اعتبار و عزت می‌دهد. من به عنوان عضوی کوچک از پرسپولیس از شما خواهش می‌کنم که بی احترامی نکنید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بیان‌ کرد: قرار بود امروز هواداری در تمرین حضور نداشته باشد اما من درخواست کردم که شما به این جا بیایید.

پیروانی که بغض کرده بود صحبت‌های خود را این گونه ادامه‌ داد: به جان دو بچه‌ام قسم می خورم که دیروز بعد از باخت 40 ‌دقیقه گریه کردم، چون باخت به تیم فوتبال استقلال برای من خیلی ناراحت کننده است. از شما خواهش می‌کنم جان عزیزانتان به کسی بی احترامی نکنید.

او ‌اضافه کرد: من مخلص همه شما هستم و این را می دانم که خیلی ناراحت هستید. اگر تشویق هم نمی کنید مشکلی نیست همین که به این جا آمدید یعنی برد و باخت این تیم برای شما مهم است و این تیم برای شما ارزش دارد اما تیم هنوز بازی‌های مهمی در آسیا پیش رو دارد. بهترین اتفاقی بود که ما با برد برابر استقلال قهرمان شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما در نیم فصل آنها را بردیم. این را قبول دارم که در بازی دیروز خوب بازی نکردیم.

پیروانی در پاسخ به اعتراض برخی از هواداران که از ترکیب برانکو ایوانکوویچ انتقاد می‌کردند، گفت‌: تصمیم گیرنده سرمربی است و باید به نظرات او احترام گذاشت. قبول کنید که تصمیم گیرنده باید یک نفر باشد.

او در پایان صحبت‌های خود با هواداران معترض، تمام شایعات مبنی بر تبانی در بازی دیروز را رد کرد.

هواداران بعد از صحبت‌های افشین پیروانی او را تشویق کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها