کد خبر: 162660
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۰۷:۰۹:۰۰
| |

سیدمحمد حسینی در گفتگو با اعتمادآنلاین:

مشکل کم‌آبی در حال تبدیل شدن به یک معضل ملی است/ نیروهای وفادار به انقلاب اجازه ندهند به اعتماد عمومی لطمه وارد شود

سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بر توجه همه مسئولان به حفظ سرمایه اجتماعی کشور یعنی اعتماد مردم تأکید کرد.

مشکل کم‌آبی در حال تبدیل شدن به یک معضل ملی است/ نیروهای وفادار به انقلاب اجازه ندهند به اعتماد عمومی لطمه وارد شود
کد خبر: 162660
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۰۷:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بر توجه همه مسئولان به حفظ سرمایه اجتماعی کشور یعنی اعتماد مردم تأکید کرد.

او در پاسخ به این سؤال اعتمادآنلاین که «اصولگرایان در شرایط فعلی باید چه راهبردی در مواجهه با مشکلات و همچنین رابطه با دولت در پیش گیرند» گفت: «حوادثی که در ماه‌های اخیر رخ داده نشان می‌دهد که بدخواهان نظام اسلامی همواره در پی مشکل‌آفرینی برای کشور هستند در این راستا نیز گسل‌هایی را که وجود دارد فعال و تحریک می‌کنند؛ بنابراین باید همه افرادی که وفادار به نظام هستند دست‌به‌دست هم دهند و در برابر طراحی‌های دشمن موضع واحد و یکسان بگیرند.»‌

حسینی با تأکید بر اینکه «نباید بین نیروهای وفادار و دلسوز نظام مناقشه وجود داشته باشد تا دشمنان از این اختلافات بهره‌برداری نکنند»‌ افزود: «تأکید بر وحدت و همبستگی کشور با محوریت رهبری و ولایت‌فقیه می‌تواند نسخه شفابخش کشور باشد. در مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز سیاست‌های کلی که رهبری ابلاغ کردند از جمله سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند راهگشا باشد و شرایط کشور را بهتر کند.»

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در تشریح دغدغه‌های اصولگرایان در شرایط فعلی گفت: «اکنون عمده مشکلات کشور بحث‌های اقتصادی و مساله بیکاری است. از سوی دیگر مشکل کم‌آبی در حال تبدیل شدن به یک معضل ملی است. مشکلاتی مانند مطالبه مال‌باختگان مؤسسات مالی نیز برای کشور بحران‌ساز شده است.»‌

وزیرپیشین فرهنگ وارشاداسلامی با بیان اینکه «همه مواردی که به آن اشاره کردم دغدغه جدی اصولگرایان است»‌ گفت: «همه نیروهای وفادار به انقلاب باید در شرایط فعلی به سرمایه اجتماعی کشور که اعتماد مردم است توجه داشته باشند و اجازه ندهند برخی افراد از موقعیت‌ها و مناسب خود سواستفاده کنند؛ چون در این صورت به اعتماد عمومی لطمه وارد می‌شود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها