کد خبر: 162799
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۵ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین:

اصلاح‌طلبانی را که ریشه در عمق انقلاب دارند به صحنه برگردانید/ اقدامات علیه دولت نمی‌گذارد کشور رشد کند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: باید کاری کنیم که مردم به آینده امیدوار بشوند. برای این کار باید نیروهای اصیل انقلاب را به صحنه برگردانیم.

اصلاح‌طلبانی را که ریشه در عمق انقلاب دارند به صحنه برگردانید/ اقدامات علیه دولت نمی‌گذارد کشور رشد کند
کد خبر: 162799
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۵ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره مهم‌ترین چالش پیش روی کشور گفت: مهم‌ترین مسئله پیش روی کشور در امسال عدم پاسخگویی به انتظارات مردم است.

غفاری ادامه داد: باید نهادهای دولتی و غیردولتی عادت کنند که به مردم پاسخگو باشند. حضرت علی (ع) به مالک اشتر دستور داد بدون واسطه با مردم سخن بگوید. حضرت به مالک دستور داد که پای سخنان مردم بنشیند.

این فعال سیاسی ادامه داد: باید در نظر داشت که مسئولین کشور توانایی انجام کارها را دارند ولی مشکلات زیاد است. درعین‌حال باید به خواست و حرف مردم توجه کنند و ببینند که مردم چه می‌خواهند.

غفاری گفت: این مشکلات در حالی است که هرکسی حرف خودش را می‌زند. صداوسیما برای خودش یک حرف می‌زند. از آن‌طرف چندی پیش در محضر مقام معظم رهبری، یک روحانی منبر رفته و هرچه توانسته علیه دولت گفته است. این اقدامات نمی‌گذارند که کشور رشد کند. اگر شما با دولت مشکل‌دارید، بنشینید و مشکلات را حل کنید.

او گفت: باید کاری کنیم که مردم به آینده امیدوار بشوند. برای این کار باید نیروهای اصیل انقلاب را به صحنه برگردانیم. اصلاح‌طلبانی که ریشه در عمق جامعه انقلاب دارند باید به صحنه برگردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها