معاون فرهنگی وزارت علوم :

دلیل بازداشت دانشجویان را نمی دانیم/مسئولان قضایی قول دادند مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند

غفاری در خصوص آخرین وضعیت بازداشت اخیر برخی از دانشجویان، اظهار کرد: برخی از موارد را به وزارت علوم اطلاع دادند و ما نیز پیگیر کارهای این دانشجویان هستیم.

دلیل بازداشت دانشجویان را نمی دانیم/مسئولان قضایی قول دادند مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند
کد خبر: 163503
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۹ ۱۰:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه مسئولان قضایی قول دادند که مسایل دانشجویان بازداشتی را با تلاش بیشتری دنبال کنند،‌گفت: خبر جدیدی از وضعیت این دانشجویان ندارم.

دکتر غفاری در گفت‌وگویی ضمن اعلام این مطلب در خصوص آخرین وضعیت بازداشت اخیر برخی از دانشجویان، اظهار کرد: برخی از موارد را به وزارت علوم اطلاع دادند و ما نیز پیگیر کارهای این دانشجویان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در خصوص علت بازداشت دانشجویان هیچ اطلاعی نداریم، تصریح کرد: یک مجموعه‌ای در این زمینه کار خود را انجام می‌دهد و به تشخیصی در این زمینه می‌رسد و در نهایت اقدام می‌کند. ما در وزارت علوم پیگیر وضعیت آنها هستیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان کرد: بحث وزارت علوم این است که مسئولان با نگاه مثبت و با آسان‌ترین نحو و سریع‌ترین شکل با دانشجویان بازداشت شده برخورد و در خصوص آنها تصمیم‌گیری کنند، اما اینکه این دانشجویان به چه دلیلی بازداشت شده‌اند و مسائل دیگر توسط دستگاه دیگری تصمیم‌گیری شده است.

دکتر غفاری با بیان اینکه خبر جدیدی از وضعیت دانشجویان بازداشتی نداریم،‌ تاکید کرد: روز گذشته وضعیت دانشجویان بازداشتی را پیگیر شدیم و مسئولان قضایی تاکید کردند که این موضوع را با تلاش بیشتری دنبال کنند. ما هم امیدوار هستیم هرچه زودتر این دانشجویان آزاد شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها