فراخوان جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «آیات» بهار امسال اعلام می‌شود

فراخوان جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «آیات» بهار امسال اعلام می‌شود

فراخوان جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «آیات» بهار امسال اعلام می‌شود
کد خبر: 163657
|
۱۳۹۷/۰۱/۰۳ ۰۸:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جشنواره قرآنی آیات در رشته «کاریکاتور» قرار بود سال گذشته به صورت بین‌المللی برگزار شود، اما به دلیل کمبود اعتبارات فراخوان این جشنواره بهار امسال از سوی معاونت قرآن و عترت ارشاد اعلام می‌شود.

جشنواره قرآنی «آیات» در رشته کاریکاتور قرار بود سال 1396 در سطح بین‌الملل به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد به میزبانی استان تهران برگزار شود اما به دلیل کمبود اعتبارات این امر محقق نشد.

بر همین اساس به گفته مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد این رشته از جشنواره به عنوان جشنواره آیات سال 1397 برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد تا علاوه بر جذب مشارکت هنرمندان داخلی، بتواند با استقبال هنرمندان خارجی همراه باشد.

این جشنواره از نیمه دوم سال 1396 طراحی و قرار بود فراخوان آن تا بهمن ماه اعلام شود، اما به دلیل کمبود اعتبارات و نامشخص بودن بودجه معاونت تا پایان سال، برگزاری جشنواره قرآنی آیات در رشته «کاریکاتور» به تعویق افتاد تا جایی که علی تن معاون اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد از اعلام فراخوان جشنواره تا پایان سال 1396 خبر داد و گفت: همه مراحل و برنامه‌ریزی‌ها نهایی شده است و پس از وصول بودجه فراخوان اعلام می‌شود و ما سعی داریم فراخوان جشنواره تا پایان سال اعلام کنیم.

با وجود برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی جشنواره کاریکاتور آیات به دلیل نرسیدن اعتبارات در زمان مقرر، جشنواره آیات به سال 1397 موکول شد و به گفته متولیان برپایی قرار است فراخوان جشنواره بهار امسال اعلام شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها