کد خبر: 164051
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ۱۰:۵۷:۰۰
| |

حزب توسعه ملی ایران اسلامی درگذشت جعفر افقهی را تسلیت گفت

حزب توسعه ملی ایران اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت جعفر افقهی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

حزب توسعه ملی ایران اسلامی درگذشت جعفر افقهی را تسلیت گفت
کد خبر: 164051
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۳ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| متن پیام حزب توسعه ملی ایران اسلامی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم
وز شمار خرد هزاران بیش

در آغاز سال نو و فصل بهار طبیعت و سالروز ولادت مولای متقیان، امام علی ابن ابیطالب، روح بزرگ جعفر افقهی فریمانی، از میان ما پر کشید و در جوار حق تعالی آرام گرفت.

افقهی از فرزندان راستین ایران و انقلاب اسلامی بود که در دوره عمر نسبتا کوتاه، اما پرثمره خود، هماره به تدین، عشق خدمت به کشور و مردم، پرکاری، بی‌ادعایی، امیدواری و نشاط و حسن‌خلق شهره بود.

سالها بهره‌مندی از افتخار و شرف معلمی، خدمت در مناصب مختلف آموزشی و پژوهشی، نمایندگی مردم شریف فریمان در مجلس پر افتخار دوره ششم، عضویت در سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران و سرانجام عضویت در حزب توسعه ملی ایران اسلامی، گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این فقید سعید ما بود که موجب ماندگاری هر چه بیشتر یاد و خاطره‌اش خواهد بود.

حزب توسعه ملی ایران اسلامی، در آستانه آغاز فعالیت رسمی خود، یکی از ستون‌های مستحکم خود را از دست داد که با عضویت در هیات موسس، نقش مهمی در تاسیس حزب و در فرایند شکل‌گیری و سازماندهی آن، با عضویت در شورای داوری و هیات اجرایی، جایگاه مهمی را برعهده داشت.

ما این مصیبت بزرگ را به خانواده مکرم و محترم وی، مردم سرفراز خراسان، خصوصا شهرستان فریمان و همه دوستان و آشنایان و همراهان وی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی کشور، تسلیت عرض کرده و از خداوند رحمن و رحیم، علو درجات و همنشینی با نیکان و اولیا و انبیا را برای این عزیز سفر کرده‌مان مسئلت می‌کنیم.

حزب توسعه ملی ایران اسلامی

1397/1/11

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها