کاتب عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما:

انتقادات به برنامه‌های نوروزی در جلسه نمایندگان استانی با رئیس صداوسیما بررسی می‌شود

غلامرضا کاتب، عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از برگزاری جلسه‎ای با حضور تعدادی از نمایندگان استانی و رئیس صداوسیما برای بررسی انتقادات وارده به برنامه‌های نوروزی خبر داد.

انتقادات به برنامه‌های نوروزی در جلسه نمایندگان استانی با رئیس صداوسیما بررسی می‌شود
کد خبر: 164469
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۷ ۱۱:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا کاتب با اشاره به عملکرد صداوسیما در تولید برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده در نوروز، گفت: با توجه به اعتبارات این سازمان و برنامه‌های تولید شده می‌توان عملکرد صداوسیما را مناسب دانست چراکه توانسته نگاه ملی را فراهم کند؛ درصورتی که در این زمینه انتقادات و پیشنهاداتی وجود دارد کارشناسان آن را مطرح کنند زیرا ما به دنبال اصلاح هستیم.

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی نمایندگان در مورد چند برنامه نوروزی نقطه‌نظرات و بعضا انتقاداتی داشتند؛ طی صحبت‌هایی که با رئیس صداوسیما داشتیم این موارد مورد بررسی قرار گرفت و مسائل حل شد.

او ادامه داد: همچنین قرار است جلسه‌ای با حضور نمایندگان استانی و ریاست سازمان صداوسیما برگزار شود تا نظرات نمایندگان شنیده شود و تا آنجا که امکانپذیر است به خواسته آنان رسیدگی شود تا مردم عزیزمان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: نقطه نظرات نمایندگان درخصوص برنامه‌ای که مربوط به اقوام بود نیز مدنظر قرار گرفته است؛ اصل موضوع آن است که صداوسیما برنامه‌ها را براساس نوبت نمایش داد و تمام اقوام در آن برنامه پخش شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخی از برنامه‌های صداوسیما را در ایام نوروز تماشا کردم، خاطرنشان کرد: سریال پایتخت برای دریای خزر و مازندران تبلیغات خوبی انجام داد و بی‌احترامی و توهینی به مردم مازندران در این برنامه نشده است.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما افزود: در صورتی که نمایندگان مجلس و مردم خواسته و مطلبی در این زمینه داشته باشند شورای نظارت بر سازمان صداوسیما حتما فیلم‌ها را بازخوانی و نگاه می‌کند و مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها