رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل:

10 روز گذشت ولی اثری از گردشگر مفقود شده در مرنجاب نیست

رئیس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل گفت: با گذشت 10 روز از آغاز عملیات جستجوی گردشگر مفقودی، هنوز اثری از این فرد پیدا نشده است.

10 روز گذشت ولی اثری از گردشگر مفقود شده در مرنجاب نیست
کد خبر: 165246
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۴ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید طاهری رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل در گفت و گویی درباره سرونشت یک گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب اظهار کرد: با اعلام ادامه عملیات از سوی سازمان هلال احمر استان اصفهان ما به کار خود ادامه می‌دهیم و بسیاری از مناطق کویر و دریاچه نمک را تحقیق و تفحص کرده‌ایم، ولی هنوز اثری از فرد گمشده دیده نشده است.

وی افزود: ما تا نزدیکی‌های ورامین جستجو را ادامه داده‌ایم و اکیپ‌های امداد و نجات ما با تمام توان و نیرو در حال فعالیت بی وقفه برای پیدا کردن اثری از گمشده هستند و تا اعلام پایان زمان عملیات از سوی هلال احمر استان در کویر خواهیم بود و به جست وجوی خود ادامه خواهیم داد.

رییس جمعیت هلال احمر آران و بیدگل به مشارکت دیگر استان‌ها در عملیات جست و جو اشاره کرد و گفت: از دیروز نیروهای امداد و نجات کار خود را از قسمت کویر استان قم آغاز کرده‌اند تا اگر این فرد از دریاچه به سمت کویر قم رفته باشد فرد گمشده را پیدا کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: بدون شک این اتفاقات باید درس عبرتی باشد برای افرادی که وارد کویر می‌شوند تا تمام جوانب را در نظر بگیرند و با آگاهی کامل و استفاده از امکانات مورد نیاز و راهنمای محلی و بلد راه وارد مناطق نا شناخته شوند تا دچار مشکل نشوند و به سلامت گردش و مسافرت خود را به پایان برسانند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها