کد خبر: 165481
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۳:۲۹:۰۰
| |

افشین پیروانی:

می‌خواهیم قوی‌ترین تیم غرب آسیا را شکست دهیم

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید السد تیم خوب و پرمهره‌ای است ولی باید با تلاش زیاد، این تیم را شکست داد.

می‌خواهیم قوی‌ترین تیم غرب آسیا را شکست دهیم
کد خبر: 165481
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ ۱۳:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| افشین پیروانی در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل السد قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. درست است که از گروه صعود کرده‌ایم ولی بازی برای هر دو تیم مهم است. ما در بازی رفت مقابل این تیم شکست خوردیم. السد تیم خوب و پر مهره‌ای است ولی ما هم پرسپولیس هستیم و ان‌شاء‌الله با حمایت تماشاگرانمان بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم تا به پیروزی برسیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش درباره نتیجه‌ این دیدار چیست؟ گفت‌: من فکر می‌کنم السد قوی‌ترین تیم غرب آسیا است. این که ما و السد صعود کرده‌ایم تاثیری ندارد. ما یک باخت بد در قطر داشتیم و فردا (دوشنبه) باید خیلی خوب باشیم تا فردا تیم خوب و پر مهره السد را شکست دهیم.


او درباره حضور بازیکنانی مثل ژاوی و پورعلی گنجی در ترکیب السد قطر، گفت‌: مطمئنا دو بازیکنی که نام بردید، بازیکنان بزرگی هستند. پورعلی گنجی در تیم‌ ‌ملی از بازیکنان خوب است و ژاوی هم که از بزرگان فوتبال دنیا است. خود ژاوی تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی می‌آورد اما اگر او هم نبود، به خاطر حساسیت این دیدار باز هم تماشاگران به ورزشگاه می‌آمدند. آنها مطلع هستند که ما می‌خواهیم در گروه‌مان قهرمان شویم در نتیجه‌ به کمک ما می‌آیند تا ما این دیدار را پیروز شویم.


پیروانی در ادامه‌ درباره کری خواندنش در پایان دیدار رفت، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله فردا بتوانیم این تیم را ببریم تا کری که خواندم به تحقق بپیوندد. بازی سختی پیش رو داریم اما ما هم پرسپولیس هستیم و امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست دهیم.


مدیر تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل السد بیان‌ کرد: شرایط خوب است و همه سر حال هستند. بازیکنان در جریان حساسیت و مهم بودن این دیدار هستند. ان‌شاء‌الله یک بازی خوب و تماشاگر پسند به نمایش بگذاریم تا السد را شکست دهیم.


او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دارند گفت‌: مطمئنا ایرادی که می‌توان گرفت این است که باید بازی ما با بازی گروه دیگر که قرار است در مرحله بعد با تیم‌های آن بازی کنیم، هم‌زمان باشد. هنوز نه گروه ما تیم اول و دومش مشخص است و نه گروه Aکه قرار است با تیم اول یا دوم آن بازی کنیم. ما امروز بازی می‌کنیم اما الجزیره و الاهلی فردا به میدان می‌روند. این فیرپلی نیست. AFC باید دقت بیشتری در این مورد انجام می‌داد. ما باید تلاش کنیم که به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم.


پیروانی در ادامه‌ درباره روند تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: اجازه دهید به این سوال فردا پاسخ دهم. مطمئن باشید همه دوست دارند در پرسپولیس بمانند. باشگاه هم در این رابطه تلاش زیادی می‌کند.


مدیر تیم پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که تمایل دارد پرسپولیس با الجزیره امارات بازی کند یا الاهلی عربستان؟ گفت‌: ما دوست داریم در مرحله بعد در خانه به میدان برویم. البته الجزیره و الاهلی خودشان مشخص می‌کنند که با پرسپولیس بازی کنند یا نه چون دیدار آنها فردای بازی ما است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها