کد خبر: 165901
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۷:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان؛

دوست داشتم خبرهای بازی منعکس می‌شد!

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در واکنش به ممانعت از حضور خبرنگاران در سالن مسابقه ایران-اوکراین، گفت: اتفاقات بازی سه‌شنبه به خاطر یکسری ناهماهنگی‌ها پیش آمد و در سیاستگذاری‌های کلان این چنینی نمی‌توانم تصرفی داشته باشم.

دوست داشتم خبرهای بازی منعکس می‌شد!
کد خبر: 165901
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۱:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره ممانعت از حضور خبرنگاران به سالن محل برگزاری مسابقه دوستانه بانوان ایران و اوکراین، اظهارکرد: نمی‌توانم در این سیاستگذاری‌های کلان اظهار نظری کنم و تصمیمش را من نمی‌گیرم که توان تصرفی در آن داشته باشم. اگر دست من بود مسلما دلمان می‌خواست که خبرها انعکاس پیدا کند. متاسفم که نتوانستید بازی را ببینید. فکر می‌کنم اگر از ابتدا اعلام کنند و آمادگی‌اش وجود داشته باشد مشکلی برای حضور خبرنگاران در سالن مسابقه پیش نمی‌آید، چون قرار بود این بازی بدون تماشاگر برگزار شود و این مشکلات به وجود آمده است.

وی در ادامه‌ افزود: باید پله، پله جلو برویم. در سال‌های گذشته اصلا بازی‌های ما با تماشاگر برگزار نمی‌شد. این اتفاق از بازی با ایتالیا شروع شد و خدا را شکر تا الان هیچ اتفاقی رخ نداده و همه چیز خوب برگزار شده است. اتفاق سه‌شنبه احتمالا به خاطر یکسری ناهماهنگی‌ها پیش آمد.

مظفر بیان‌ کرد: به شما قول می‌دهم تفکر ما در مورد حضور خبرنگاران و تماشاگران مثبت است. تا الان چند بازی برگزار کرده‌ایم و هیچ مشکل خاصی پیش نیامده است، بنابراین فکر نمی‌کنم اراده کسی بر این باشد که تماشاگر و خبرنگار در سالن حضور پیدا نکند.

وی در پایان مورد سختگیری‌هایی که هنگام ورود خبرنگاران و در حین بازی اول ایران و اوکراین از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان وجود داشت، گفت‌: شرایط را باید درک کنیم، چون تیم مقابل ما بی حجاب بازی می‌کند یکسری محدودیت‌ها در این زمینه وجود دارد.

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در حالی مطرح می‌شود که محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش اعلام کرده که با درخواست کادرفنی از حضور خبرنگاران در بازی روز سه‌شنبه ایران و اوکراین جلوگیری شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها