کد خبر: 166991
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

کنایه‌ قالیباف به دولت روحانی؛

مشکل ما پول، بحران آب و ریزگردها نیست بلکه بحران مدیریتی است

محمد باقر قالیباف گفت: مشکل ما پول، بحران آب و ریزگردها نیست بلکه بزرگترین مشکل ما که کشور ما رابه این عرصه رسانده است بحران مدیریتی و عدم پاسخ گویی نسبت به تعهدات و وظیفه است.

مشکل ما پول، بحران آب و ریزگردها نیست بلکه بحران مدیریتی است
کد خبر: 166991
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد باقر قالیباف پنجشنبه شب در اولین یادواره روحانی پاسدار شهید سید عباس موسوی قوچانی که در مسجد ابوالفضلیه قوچان برگزار شد اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس که همه اقشار در جنگ حضور داشتند بیشترین حضور در میدان و بیشترین شهید را روحانیت دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: جنگ را نمی خواهیم مقدس کنیم خودمان نیز قبول داریم که جنگ خسارت دارد بلکه آن چیزی که برای ما ارزش داشت دفاع از کیان،هویت، ناموس، آزادی و فرزندان است که این برای ما مقدس است.

او افزود: رفع فقر، آسیب های اجتماعی، طلاق و مشکلات برای جوانان نیاز به جهاد دارد تا بتوانیم از حق مظلوم دفاع کنیم و در این مسیر اولویت ما دفاع از مستضعفین است.

قالیباف گفت: اگر امروز شهدا بودند باز هم برای حل مشکلات جامعه مجاهدت می کردند و منتظر هیچ کس نمی ایستادند و مثل آن دوران در پشت خاکریز می ایستادند و دفاع می کردند.

او ادامه داد: امروز نیز جامعه اسلامی در حمایت از مظلومین منطقه تلاش می کند که نمونه آن مدافعان حرم هستند ولی می بینیم عده ای شعار نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران را سر می دهند.

قالیباف گفت: همین افراد در زمان جنگ نیز به رزمندگان ما می خندیدند و پس از جنگ نیز به صورت طلبکارانه به دنبال منافع خود در حرکت بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات ما از زمانی آغاز شد که مردم از اداره کشور حذف شود و مسئولیت ها بر اساس شایستگی به افراد داده شود نه زد و بند ها.امروز چرخیدن چرخ اقتصاد کشور تلاش و فداکاری است.

او در ادامه با بیان این که مردم از انقلاب و اسلام ناراضی نیستند بیان کرد: مردم در واقع به نوع مدیریتی و نا کار آمدی مدیران در سطوح مختلف معترض اند که نیاز است برطرف شود.

قالیباف افزود: از ابتدا تاکنون درآمد کشور رشد چهار برابری داشته است ولی رشد اقتصادی کاهش پیدا کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکل ما پول، بحران آب و ریزگردها نیست بلکه بزرگترین مشکل ما که کشور ما رابه این عرصه رسانده است بحران مدیریتی و عدم پاسخ گویی نسبت به تعهدات و وظیفه است.

او گفت: با این وجود مردم باز هم پای آرمان های انقلاب و نظام ایستاده اند.می توان اداره کشور را در اختیار مردم قرار داد تا مشکلات را بتوانند برطرف کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها