رایزنی الیاس حضرتی با مقامات قضایی و مدیران رسانه‌ای برای آزادی مدیر مسئول روزنامه شرق

مدیرمسئول روزنامه اعتماد و نماینده تهران در مجلس، ضمن ابراز تاسف از بازداشت مدیرمسئول روزنامه شرق، تاکید کرد: همچنین طی تماسی با انجمن مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی خواستار برگزاری جلسه اضطراری برای بررسی و پیگیری این موضوع  شدم؛ همچنین از طریق هیأت رئیسه مجلس، جهت حل و فصل این موضوع و آزادی آقای رحمانیان اقدام خواهم کرد.

رایزنی الیاس حضرتی با مقامات قضایی و مدیران رسانه‌ای برای آزادی مدیر مسئول روزنامه شرق
کد خبر: 167145
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۸ ۱۷:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس و مدیر مسئول روزنامه اعتماد در واکنش به بازداشت مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، گفت: با اطلاع از خبر بازداشت آقای رحمانیان مدیرمسئول محترم روزنامه شرق، خیلی متاسف و متاثر شدم که شخصیت وزین، آرام، قانون‌مند و با تفکر معتدل بازداشت شده است.

حضرتی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: آقای رحمانیان روزنامه‌نگاری است که سال‌های سال امتحانش را در روزنامه شرق پس داده، و روزنامه‌‌ای با آن مشخصات را منتشر کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: برای خودم، جامعه مطبوعاتی، و همه دست‌اندرکاران این حوزه به خاطر اتفاق رخ‌داده و بازداشت آقای رحمانیان متاسفم.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد با تاکید بر تلاش برای آزادی رحمانیان، اظهار داشت: به عنوان یک روزنامه‌نگار با چند تن از مقامات قضایی رایزنی‌هایی را انجام دادم. همچنین طی تماسی با انجمن مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی خواستار برگزاری جلسه اضطراری برای بررسی و پیگیری این موضوع شدم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: در صدد هستم از طریق هیأت رئیسه مجلس، جهت حل و فصل این موضوع و آزادی آقای رحمانیان اقدام کنم.

وی افزود: همچنین توسط یکی از مدیران محترم روزنامه سندی درمشهد درحال تدارک است که به عنوان وثیقه به دادسرای مشهد تحویل دهند تا آزادی آقای رحمانیان زودتر صورت پذیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها