کد خبر: 167464
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد

مسئول پاسخگویی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی نیستیم

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد درباره بازداشت و تعلیق رییس دولت‌های نهم و دهم گفت: فعلا بنایی برای اظهارنظر درباره این اخبار را نداریم. موضوعاتی که منتشر شده منبعی ندارند و باید از افراد و سایت‌هایی که آنها را منتشر کرده‌اند، صحت و سقم خبر را بپرسید.

مسئول پاسخگویی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی نیستیم
کد خبر: 167464
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز بعد از فیلترینگ تلگرامف یک رذوز پر خبر است. ابتدا حاشیه‌هایی در دولت خبرساز شد و پس از آن اخباری حول استعفا و تعلیق احمدی‌نژاد منتشر شد.

از ساعات ابتدایی روز خبرهایی مبنی بر بازداشت محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور سابق منتشر شد و پس از آن برخی منابع خبری مبنی بر تعلیق او از مجمع تشخیص مصلحت نظام را دست به دست کردند.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در گفت و گو با «اعتمادآنلاین» تاکید کرد که فعلا بنایی برای اظهارنظر درباره این اخبار را ندارند. او البته تاکید کرد موضوعاتی که منتشر شده منبعی ندارند و باید از افراد و سایت‌هایی که آنها را منتشر کرده‌اند، صحت و سقم خبر را بپرسید.

جوانفکر در ادامه افزود: قرار نیست درباره هر موضوعی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، پاسخ دهیم.

همچنین بهمن شریف‌زاده از افراد نزدیک به رییس‌ دولت‌های نهم و دهم به «اعتمادآنلاین» درباره بازداشت او گفت: بعید می‌دانم این موضوع صحت داشته باشد. او در ادامه تاکید کرد که امروز بعدازظهر با احمدی‌نژاد جلسه دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با جماران خبر تعلیق احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها