کد خبر: 167592
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۱۱:۳۹:۰۰
| |

کفاشیان به زنان فوتسالیست:

برای موفقیت دوباره تلاش کنید!

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC در جمع ملی پوشان فوتسال بانوان گفت: امیدوارم با تمام تلاش به مصاف رقبای سرسخت خود بروید و افتخار آفرین باشید.

برای موفقیت دوباره تلاش کنید!
کد خبر: 167592
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ۱۱:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| علی کفاشیان صبح امروز و پیش از دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر ترکمنستان در محل اقامت ملی پوشان حاضر شد و گفت: اولین کنفدراسیونی هستیم که رقابت‌های فوتسال بانوان را در دنیا برگزار کردیم و تیم ملی فوتسال بانوان اولین تیم در دنیا بود که عنوان قهرمانی را در آسیا به خود اختصاص داد. از کادر فنی و تمام افرادی که برای شما بازیکنان تلاش می‌کنند تا شما با آرامش خاطر به میدان بروید، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در سال 2015 و پس از کسب عنوان قهرمانی توسط شما، استقبال بالای تماشاگران در این دوره از بازی‌ها و حضور هشت تیم باعث شد تا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مجاب شوند مسابقات به جای چهار سال یک بار به دو سال یک بار برگزار شود. تلاش ما این است که مسابقات در رده سنی جوانان و همچنین مسابقات باشگاهی آسیایی را داشته باشیم. در دوره قبل هشت تیم در رقابت‌های قهرمانی اسیا حضور داشت اما اکنون 15 تیم حضور دارند و فکر می‌کنم در دوسال آینده با استقبالی که هم اکنون می‌بینم، حضور 25 تیم را در رقابت‌های قهرمانی آسیا را شاهد باشیم.

کفاشیان ادامه داد: تیم‌ها رو به رشد هستند و برخی ناشناخته، بر همین اساس شما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرید و تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی به کار گیرید. ایران قهرمان دوره قبل است اما نباید در قهرمانی خود غوطه ور شده و باید تلاش کنید بازی خوب و مناسبی را از خود به نمایش بگذارید.

وی در پایان گفت: خوشبختانه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به فوتسال بانوان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و برنامه‌های تدارکاتی خوبی برایتان در نظر گرفته شده است، حضور مظفر به عنوان مدرس آسیا در کادر فنی تیم ملی نعمتی است که باید از آن بهترین بهره را ببرید. این که در هر برنامه‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا از فوتسال بانوان ایران نمایش داده می‌شود باعث افتخار است. از شما می‌خواهم تمام تلاشتان را به کار بگیرید و با دست پر به کشور باز گردید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها