کد خبر: 167723
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۰۹:۰۸:۰۰
| |

ضرورت ایجاد زمینه اشتغال برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه اشتغال در بخش کشاورزی، گفت: در کنار این موضوع تولید نیز افزایش می‌یابد، از این‌رو باید در بخش کشاورزی محدودیت‌ها را کنار گذاشته و برای صدور مجوزهای لازم شرایط را برای سرمایه‌گذاری تسهیل کنیم.

ضرورت ایجاد زمینه اشتغال برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی
کد خبر: 167723
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۰۹:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «اکبر فتحی» در جلسه کارگروه تولیدات دامی با بیان این مطلب گفت: همه کارگروه‌ها باید برنامه‌های خود را به صورت کمی ارائه کنند، کجا هستیم و به کجا خواهیم رسید.

وی گفت: تسهیل امور بهره‌برداران باید هدف جدی و اولویت اصلی ما باشد، تا آنجا که ممکن است امور دولتی را به بخش خصوصی واگذار کرد، باید این موضوع با برنامه انجام شود.

فتحی ادامه داد: باید برای برطرف کردن مشکلات مردم و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، برنامه‌ریزی اصولی با تعیین هدف ارائه داده و نسبت به نظارت و ارزشیابی در طول اجرای برنامه اقدام کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: ضروری است سازمان تعاون روستایی استان، تشکل‌های مجاز و غیرمجاز را ساماندهی کند تا بهره‌برداران بخش کشاورزی با هماهنگی لازم به تولید و هدفشان برسند، باید هیئت مدیره تشکل‌ها جزو تولیدکننده باشند تا به مسائل بخش آگاهی کامل داشته باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها