کد خبر: 187799
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۱۵:۲۲:۰۰
| |

پشیمانی موراتا از حرکت زشتی که در نوکمپ انجام داد

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی اعتراف کرد از ژست توهین‌آمیزی که در مصاف اخیر تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گرفت پشیمان است.

پشیمانی موراتا از حرکت زشتی که در نوکمپ انجام داد
کد خبر: 187799
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۱۵:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فصل اول حضور آلوارو موارتا در چلسی برخلاف شروع خوبش، پایانی نه چندان دلچسب داشت و بی‌اخلاقی او در مصاف دو ماه پیش آبی‌‌‌های لندن برابر بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم مزید بر علت شد تا این مهاجم اسپانیایی بیش از پیش از چشم هواداران و اهالی دنیای فوتبال بیفتد.

مهاجم سابق رئال مادرید که در پایان فصل گذشته به چلسی پیوست، در ورزشگاه نوکمپ در واکنش به هو شدنش از سوی هواداران بارسلونا، درست مقابل دوربین خبرنگاران ‌ژستی زشت و توهین‌آمیز گرفت که خیلی سریع فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی پخش و برای او گران تمام شد.

او با اعتراف به اشتباه بودن حرکتش به نشریه مارکا گفت: می‌دانم که هیچ بهانه‌ای برای توجیح حرکتم پذیرفتنی نیست. من از همه عذر می‌خواهم، از تک‌تک نفراتی که شاهد حرکتم بودند. یک بازیکن فوتبال باید بداند که لازم است درست رفتار کند و یک الگو باشد.

موراتا ادامه داد: در آن بازی تمام تماشاگران حاضر در استادیوم داشتند به من توهین می‌کردند، اما این دلیل نمی‌شود که من آن حرکت را انجام دهم. دوست ندارم که در آینده فرزندانم فیلم حرکتی که انجام دادم را ببینند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها