مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام:

بازار ماه رمضان تنش قیمتی ندارد

حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: بازار ماه مبارک رمضان را بدون هیچگونه تنش قیمتی در کالاهای اساسی پشت سر خواهیم گذاشت.

بازار ماه رمضان تنش قیمتی ندارد
کد خبر: 188034
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی در برنامه گفتگوی زنده خبری صبح امروز در شبکه خبر با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار برای پیشگیری از نوسانات قیمت؛ برنامه بازار گوشت مرغ ، گوشت قرمز و تخم مرغ را ابلاغ کرد،گفت: براساس این برنامه، سهمیه بندی استانی انجام شده است و چنانچه در هر استانی در قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ نوسانات ایجاد شود استان می تواند برای توزیع این اقلام با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار اقدام کند.


وی گفت: در هر کدام از استانها یک ستاد تنظیم بازار وجود دارد و کارگروه استانی متناسب با شرایط شبکه های توزیع در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای را آماده می کند.


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ذخایر گوشت مرغ منجمد در شرایط خوبی است و زمانی که با نوسان قیمت مواجه شویم گوشت مرغ منجمد در کنار گوشت گرم توزیع خواهد شد.


ورناصری درباره شرایط بازار گوشت قرمز گفت: بخشی از ذخایر گوشت قرمز منجمد است و بخشی دیگر نیز که گوشت تازه گوسفندی است روزانه از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد و با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می شود.


وی افزود: ذخایر گوشت منجمد قرمز در شرایط مطلوبی است و آمادگی داریم در صورت لزوم در فروشگاه های زنجیره ای، میادین و صنوف با قیمت مصوب عرضه کنیم.


مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این شرکت توانای دارد تا نیاز هیئت ها و مجالسی را که در ایام ماه مبارک رمضان سفره های افطاری دارند نیز تامین کند.


ورناصری شرایط بازار تخم مرغ را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: باوجود مسایل و چالش هایی که این بخش از صنعت در سال گذشته پشت سر گذاشت بخشی از تولیدکنندگان به چرخه تولید بازگشتند و باتوجه به تولید مناسب تخم مرغ در داخل مشکلی برای تامین این کالا و قیمت آن نداریم.


وی گفت: از آنجا که تقاضا برای تخم مرغ در ایام ماه مبارک رمضان کاهش می یابد بنابراین مشکلی برای تامین آن نداریم و افزایش قیمتی نیز نخواهیم داشت.


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه عرضه و قیمت گذاری گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز می توانند به سازمان تعزیرات و حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها