در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

پژمانفر:‌ دانش‌آموزان برای روزه گرفتن دچار مشکل می‌شوند/ مطهری: وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل مربوطه را پیگیری کند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ضمن تأکید بر اینکه در مواجهه با برجام نباید از چاله به چاه بیفتیم خواستار اجرای ماده 3 و 36 توافقنامه برجام شد.

پژمانفر:‌ دانش‌آموزان برای روزه گرفتن دچار مشکل می‌شوند/ مطهری: وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل مربوطه را پیگیری کند
کد خبر: 188372
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۹ ۱۱:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اهل منطق نیستند لذا نباید خوشبینانه به موضوع برجام نگاه شود، گفت: هم اکنون نقض برجام صورت گرفته است و باید طبق ماده 3 و 36 این توافقنامه اقدام شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دوباره از چاله به چاه بیفتیم یا به عبارتی با اروپایی‌ها ادامه دهیم؛ البته این مهم خلاف قانون نیز تلقی می شود.

او همچنین در خصوص فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز گفت: باید شرایط روزه گرفتن برای افراد در جامعه را سخت نکنیم؛ امروزه آموزش و پرورش طبق بخشنامه اعلام کرده امتحانات تا نیمه خرداد ادامه خواهد داشت و دانش آموزان باید تا پایان روز تحصیلی در مدرسه حضور داشته باشند که البته مدارس امکانات سرمایشی مناسبی ندارد.

پژمانفر در این زمینه افزود: بنابراین تعداد زیادی از فرزندان این کشور برای روزه گرفتن دچار مشکل می‌شوند لذا وزیر آموزش و پرورش باید در این خصوص اقدام عاجلی انجام دهد.

این نماینده مردم در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق نامه نگاری تعداد زیادی از نانواهای سراسر کشور درخواست شده ساعات کاری آنها از 2 ساعت پیش از اذان مغرب تا اذان صبح تغییر کند تا این افراد نیز بتوانند راحت‌تر روزه بگیرند.

در این بین علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم مشهد و کلات گفت: باید تسهیلات برای اقشار تحت فشار و کودکان پیش‌بینی شود تا بتوانند به راحتی روزه خود را بگیرند از این رو با وزیر آموزش و پرورش صحبت شده و او نیز آن را پذیرفته است؛ بنابراین باید دستورالعمل مذکور پیگیری شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس گفت: طرح مربوط به نانواها نیز اقدام خوبی است که باید پیگیری شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها