کد خبر: 188495
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۱:۴۸:۰۰
| |

نتانیاهو مدعی شد؛

نه به دنبال جنگ هستیم و نه در تحولات سوریه دخالت می‌کنیم

به گفته دیپلمات‌های روسیه، نتانیاهو در سفر اخیر خود به روسیه به پوتین گفته است که اسرائیل به دنبال تشدید اوضاع و جنگ با ایران در سوریه نیست.

نه به دنبال جنگ هستیم و نه در تحولات سوریه دخالت می‌کنیم
کد خبر: 188495
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۱:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اطلاع داده کرد که اسرائیل به دنبال بالا گرفتن درگیری‌ها با ایران در سوریه نیست.

المیادین به نقل از برخی منابع دیپلماتیک روس اعلام کرد، نتانیاهو از پوتین خواست برای ممانعت از نفوذ ایران در سوریه بر ایران تاثیر بگذارد.

همچنین منابع یادشده تاکید کردند، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه عدم تمایل اسرائیل به درگیری با ایران در سوریه را به مسئولان ایرانی خواهد رساند.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در کنفرانس هرتزلیا گفته بود: امیدواریم این فصل را با ایران را تمام کرده باشیم و همه پیام ما را فهمیده باشند.

لیبرمن گفت: اسرائیل تشدید اوضاع را نمی‌خواهد و امیدواریم که این فصل تمام شده باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، هیچ موشک ایرانی در داخل اراضی تحت کنترل اسرائیل سقوط نکرده‌ و ما هرگز به ایران اجازه نخواهیم داد که سوریه را به خط مقدم علیه ما تبدیل کند.

وی باز هم مدعی شد، تل‌آویو به دنبال کنترل بر سوریه یا دخالت در جنگ موجود در آنجا نیست.

آریه درعی، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم نیز گفت: اسرائیل نمی‌خواهد جنگی آغاز شود و به میدان نبردی نمی‌شتابد.

شب گذشته حملات متقابل موشکی میان ارتش سوریه و رژیم صهیونیستی در گرفت. بامداد پنجشنبه ارتش سوریه در واکنش به حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای نظامیان صهیونیستی به بلندی‌های جولان، نزدیک به 50 راکت موشکی به سمت مواضع اسرائیل در جولان اشغالی شلیک کرد که این اقدام ارتش سوریه لحظاتی بعد با بمباران گسترده مواضع ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همراه شد که اسرائیل بعد مدعی شد مواضع سپاه پاسداران در سوریه را هدف گرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها