کد خبر: 188499
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین؛

صحبت‌های اولیه در خصوص سرپرستی‌ام در پرسپولیس انجام شده

محمد پنجعلی در خصوص پیشنهاد سرپرستی تیم پرسپولیس گفت: صحبت‌های اولیه دراین‌باره انجام‌شده اما هنوز به‌جایی نرسیده؛ تا وقتی حکم ابلاغ نشود نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد.

صحبت‌های اولیه در خصوص سرپرستی‌ام در پرسپولیس انجام شده
کد خبر: 188499
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۰ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس هفته گذشته در حالی به مصاف الجزیره امارات رفت که افشین پیروانی سرپرست تیم را به دلیل حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اختیار نداشت. حالا صحبت‌های فراوانی در خصوص سرپرستی باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد و افرادی چون پیوس، پنجعلی و دکتر زادمهر برای سرپرستی پرسپولیس مطرح‌شده‌اند. بعد از مطرح‌شدن این نام‌ها زادمهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها از عدم پذیرش این پست صحبت به میان آورده و گفته که حتماً این پیشنهاد را رد خواهد کرد. پوس هم با رد شایعه مذاکره با پرسپولیس گفته هیچ صحبتی از طرف باشگاه با او انجام‌نشده است.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس و یکی از گزینه‌های باشگاه برای سرپرستی تیم در گفت و گو با اعتماد آنلاین می‌گوید صحبت‌هایی با مدیرعامل پرسپولیس انجام داده اما هنوز هیچ تصمیمی دراین‌باره گرفته نشده است. او که علاقه‌اش به حضور در این پست را کتمان نمی‌کند سابقه سرپرستی پرسپولیس را در کارنامه دارد. البته او امیدوار است که مشکل پیش‌آمده برای افشین پیروانی برطرف شود و به تیم بازگردد.

در ادامه گفت‌وگوی محمد پنجعلی با اعتماد آنلاین را می‌خوانید:

*آقای پنجعلی صحبت‌هایی در خصوص سرپرستی شما در باشگاه پرسپولیس مطرح‌شده است. باشگاه با شما در این زمینه گفت‌وگو گرده؟

صحبت‌های اولیه دراین‌باره انجام‌شده اما هنوز به‌جایی نرسیده؛ تا وقتی حکم ابلاغ نشود نمی‌شود در این خصوص صحبت کرد. البته قرار بر این بوده که در خصوص مدیریت آکادمی پرسپولیس هم‌صحبت‌هایی با آقای گرشاسبی داشته باشم که هنوز موفق به انجام آن نشده‌ام.

*چه زمانی با آقای گرشاسبی جلسه داشتید؟

قبل از بازی با الجزیره امارات صحبت‌هایی با ایشان در خصوص پست سرپرستی پرسپولیس انجام دادم. منتظر هستم تا بازی برگشت با الجزیره انجام شود و تیم از بازی‌های فصل خارج شود بعد از آن جلسه‌ای با باشگاه برگزار کنم تا این موضوع مشخص شود. البته امیدوارم مشکل افشین پیروانی حل شود تا بتواند دوباره در کنار تیم باشد. من عضو کوچکی از باشگاه پرسپولیس هستم و هر جا که از من بخواهند در کنار تیم باشم باجان و دل همراه تیم خواهم بود.

*بازی پرسپولیس برابر الجزیره را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

متأسفانه پرسپولیس در بازی رفت بازی خوبی به نمایش نگذاشت اما مطمئن باشید که بازی برگشت در تهران متفاوت خواهد بود. معتقد هستم که الجزیره تیمی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست دهد. بچه‌ها با استرس در بازی رفت حاضر شدند، امیدوارم در بازی برگشت الجزیره را شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها