فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مطالبات مردم فقط اقتصادی نیست/ صدای مردم را بشنویم/ هم‌زبان باشیم چیزی ما را تهدید نمی‌کند

یک نماینده مجلس معتقد است که ما آزادی‌های مدنی را در هرزمانی خواسته‌ایم به دست آورده‌ایم اما در حال حاضر برای اینکه مردم بیشتر بدانند چقدر مسئولین نظام و دولتمردانشان با آن‌ها همراه و همدل هستند باید یکسری امکانات بیشتر برای مردم فراهم شود.

مطالبات مردم فقط اقتصادی نیست/ صدای مردم را بشنویم/ هم‌زبان باشیم چیزی ما را تهدید نمی‌کند
کد خبر: 188531
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۲ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ، در خصوص خروج آمریکا از برجام و تأثیر آن در کشور، گفت: اگر مردم و گروه‌های سیاسی به دنبال همدلی، هم‌صدایی و هم‌زبانی باشند مطمئن باشید هیچ‌چیز در ایران ما را ناامید نمی‌کند.

او گفت: دولت تمام توانش را صرف این می‌کند که وضعیت خوبی را برای مردم به وجود بیاور‌د- البته بعضاً با کارشکنی‌هایی مواجه می‌شویم- و من یقین دارم اگر به‌سوی وحدت، همدلی و گفت‌وگوی ملی برویم و یکپارچه شویم مردم ما نه‌تنها ناامید نمی‌شوند بلکه امیدوارتر از گذشته می‌شوند.

سعیدی گفت: مردم دوست دارند که صدایشان شنیده شود و این شنیدن صدا و نشان دادن بازخورد از سوی دولتمردان، امید را در مردم بیشتر خواهد کرد.

او خطاب به دولت گفت: به دولت می‌گویم که صدای مردم و خواسته‌های مردم را بشنود و سعی کنند که خواسته‌های آن‌ها را عملی کنند و این را بدانند که خواسته‌های مردم تنها خواسته‌های مادی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها