کد خبر: 189341
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

اعتمادآنلاین از آخرین خبرهای باشگاه پرسپولیس گزارش می‌دهد؛

پرسپولیس دوباره به اوکراین می‌رود/ برانکو خواهان تمدید قرارداد باقری شد/ امیری مهم‌ترین گزینه پرسپولیس برای تمدید قرارداد/ پرسپولیس در انتظار رای نهایی دادگاه CAS

باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند است هر چه زودتر قرارداد یکی از مهمترین بازیکنان فصل گذشته‌اش را تمدید کند.

پرسپولیس دوباره به اوکراین می‌رود/ برانکو خواهان تمدید قرارداد باقری شد/ امیری مهم‌ترین گزینه پرسپولیس برای تمدید قرارداد/ پرسپولیس در انتظار رای نهایی دادگاه CAS
کد خبر: 189341
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| برانکو که قرارداد دوساله جدیدی با پرسپولیس امضا کرده، هفته آینده برنامه آماده‌سازی تیمش را جزءبه‌جزء برای مدیریت باشگاهش پرسپولیس ارسال می‌کند. البته برانکو مشخص کرده که تمرینات تیمش حداقل یک ماه تعطیل خواهد بود و سرخ‌پوشان تقریباً بعد از ماه مبارک رمضان دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. آنچه در برنامه آماده‌سازی سرخ‌پوشان تقریباً قطعی شده برگزاری اردوی دوهفته‌ای در یک کشور اروپایی است.

باشگاه پرسپولیس برگزاری اردو در کشور اوکراین را به برانکو پیشنهاد داده که مورد موافقت نسبی او قرارگرفته اما سرمربی سرخ‌پوشان قرار است در برنامه‌ای که به باشگاه ارائه می‌دهد کشورهای موردنظرش در اروپا جهت برگزاری اردوی دوهفته‌ای را نیز ارائه دهد.

پرسپولیس در دو فصل اخیر تمرینات آماده‌سازی قبل از فصلش را در اوکراین پشت سر گذاشته است.

تمدید قرارداد باقری با پرسپولیس

برانکو که بعد از بازی پرسپولیس با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا برای استراحت و گذراندن تعطیلات به کشورش رفته است خواهان تمدید قرارداد باشگاه با کریم باقری شده است.

باقری که کم‌کم تبدیل به دستیار داخلی مورداطمینان برانکو شده است در این سال‌های اخیر با حضور در باشگاه پرسپولیس توانسته رابط خوبی بین بازیکنان تیم و این مربی کروات باشد.

بعد از تمدید قرارداد دستیاران کروات برانکو برای فصل بعد برانکو از باشگاه خواسته تا هر چه سریع‌تر قرارداد کریم باقری هم با باشگاه تمدید شود تا بازهم شاهد حضور کریم باقری بر روی نیمکت پرسپولیس باشیم.

امیری اولویت اصلی پرسپولیس برای تمدید قرارداد

پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع چهار تیم برتر منطقه غرب آسیا حالا خود را مهیا لیگ هجدهم می‌کند. البته سرخ‌های پایتخت که به‌تازگی با مربی کروات خود برای دو فصل دیگر به توافق رسیده‌اند با حکم فیفا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند. در همین بین قرارداد چند بازیکن تأثیرگذار آن‌ها به پایان رسیده است و مدیریت پرسپولیس تلاش دارد تا با این بازیکنان برای فصل بعد هم به توافق برسد و قرارداد آن‌ها را تمدید کند.

پرسپولیس تا اینجا صادق محرمی را ازدست‌داده و به‌احتمال خیلی زیاد فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان را هم به دلایلی از دست خواهد داد. حالا خبرهایی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد که آن‌ها تلاش می‌کنند تا با وحید امیری و کمال کامیابی نیا به توافق برسند و هر طور شده این بازیکنان را برای فصل بعد در تیم نگه دارند.

وحید امیری وینگر موردعلاقه برانکو و کی‌روش مهم‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد است. مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش دارد تا او را به هر ترتیب در پرسپولیس نگه دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که تکلیف بازیکنان آزاد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چه خواهد شد.

پرسپولیس در انتظار رای نهایی دادگاه CAS

رای نهایی دادگاه CAS درخصوص محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی به زودی اعلام خواهد شد. طبق آخرین اخبار رسیده از این باشگاه، رأی این پرونده بین تاریخ‌های 5 تا 10 خردادماه اعلام می‌شود و پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند که محرومیت آن‌ها لغو شود تا بتوانند در بازار نقل و انتقالات تابستانی شرکت کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که رای نهایی دادگاه CAS در مورد این پرونده چیست و آیا پرسپولیس می تواند بازیکن جدیدی برای فصل بعد به خدمت بگیرد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها