کد خبر: 189778
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۶:۱۱:۰۰
| |

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

کنگره حزب اعتمادملی برای تصویب اساسنامه حزب و تطبیق با قانون جدید احزاب برگزار می‌شود

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی درباره کنگره حزب اعتمادملی گفت: تصمیم بر این شد که در جلسه کنگره دو بخش داشته باشیم، بخش اول مربوط به تشریفات و مهمانان ویژه و پس از آن مرحله دوم کنگره که در همان جلسه برگزار می‌شود به تصویب اساسنامه حزب و تطبیق با قانون جدید احزاب خواهد پرداخت. پس از آن درباره اعضای شورای مرکزی در این جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

کنگره حزب اعتمادملی برای تصویب اساسنامه حزب و تطبیق با قانون جدید احزاب برگزار می‌شود
کد خبر: 189778
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ ۱۶:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره جلسه شورای مرکزی این حزب که شب گذشته برگزار شد، گفت: جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی و روسای مناطق حزب با اکثریت اعضا برگزار شد. در این جلسه ابتدا شورای مرکزی به آقای افشانی به مناسبت انتخابشان به عنوان شهردار تهران تبریک گفتند.

او با بیان اینکه کنگره این حزب قرار است روز جمعه چهارم خرداد ماه برگزار شود توضیح داد: پس از آن وارد دستور اصلی جلسه شدیم که ابتدا مقدمات برگزاری جلسه به‌وسیله آقای حضرتی بیان شد و برنامه‌های اجرایی کنگره را آقای رسول‌پناه به عنوان یکی از مجریان مطرح کردند.

گرامی‌مقدم درباره سازوکار برگزاری کنگره این حزب بیان کرد: تصمیم بر این شد که در جلسه کنگره دو بخش داشته باشیم، بخش اول مربوط به تشریفات و مهمانان ویژه و پس از آن مرحله دوم کنگره که در همان جلسه برگزار می‌شود به تصویب اساسنامه حزب و تطبیق با قانون جدید احزاب خواهد پرداخت.

سخنگوی حزب اعتمادملی ادامه داد: پس از آن درباره اعضای شورای مرکزی در این جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

او در ادامه درباره افراد و شخصیت‌هایی که به عنوان مهمان قرار است در کنگره حضور داشته باشند، عنوان کرد: درباره مهمانان و سخنرانان امشب شورای اجرایی حزب تصمیم‌گیری می‌کند.

سخنگوی حزب اعتمادملی درباره برنامه‌های آینده این حزب تاکید کرد: فعلا تمرکزمان به برگزاری کنگره است که به صورت شکلی و محتوایی با قانون احزاب انطباق داده شود. برنامه‌های دیگر را هم پس از برگزاری کنگره اعلام می‌کنیم.

این عضو حزب اعتمادملی درباره اولین حضور سید محمدعلی افشانی بعد از منصوب شدن به سمت شهرداری تهران و کمک‌هایی که حزب متبوعش قرار است به او کنند، گفت: آقای افشانی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی هستند و حتما حزب اعتمادملی از هیچ کمکی به ایشان دریغ نخواهد کرد و حمایت کامل از ایشان خواهد داشت.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در ادامه با اشاره به این موضوع که همه احزاب در انتخاب افشانی مشارکت داشته‌اند، تاکید کرد: ایشان شهردار تهران هستند و همه گروه‌های اصلاح‌طلب در شهردار شدن ایشان نقش داشتند، همان‌طور که ایشان هم در برنامه‌های خود اعلام کردند با همراهی همه کمیسیون‌های شورای‌شهر برنامه‌های خود را پیش می‌برند؛ بنابراین تصور می‌‌کنم که حزب اعتمادملی هم مانند بقیه احزاب چه در شورا و چه خارج از شورا از آقای افشانی حمایت خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها