بهرام پارسایی خبر داد؛

اتفاق‌نظر فراکسیون امید درباره تغییر ترکیب هیات‌رئیسه مجلس/ تصمیم‌گیری نهایی در جلسه آتی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به تأکید اعضای این فراکسیون بر تغییر ترکیب هیات رئیسه مجلس در عین حال گفت که تصمیم‌ نهایی فراکسیون امید درباره انتخابات هیئت‌رئیسه هفته آینده در جلسه مجمع عمومی اتخاذ خواهد شد.

اتفاق‌نظر فراکسیون امید درباره تغییر ترکیب هیات‌رئیسه مجلس/ تصمیم‌گیری نهایی در جلسه آتی
کد خبر: 190263
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۱ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام پارسایی با بیان اینکه نشست مجمع عمومی فراکسیون امید صبح امروز با حضور همه اعضا برگزار شد، گفت: در این جلسه مسئول بررسی انتخابات هیئت رئیسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه ارائه کرد و رابط فراکسیون با فراکسیون های دیگر هم گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

او افزود: تقریباً همه اعضای فراکسیون امید نسبت به عملکرد هیئت رئیسه مجلس نقد داشتند و با تاکید بر ضرورت پویاتر شدن مجلس و هیأت رییسه معتقد بودند باید جریانات سیاسی نمود بیشتری در هیئت رئیسه داشته باشند و کمک کنیم مجلس در مسیری قرار گیرد که در راستای حل مشکلات ملت باشد، در واقع نیاز به تغییر احساس می شود اما جمع بندی نهایی فراکسیون در جلسه بعدی مجمع عمومی که هفته آینده برگزار خواهد شد انجام می‌شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس اضافه کرد: فراکسیون امید چه بخواهد در انتخابات هیئت رئیسه ائتلاف کند و چه بخواهد مستقل در انتخابات ورود کند، در مجمع عمومی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد و این تصمیم شامل همه ارکان هیئت رئیسه می‌شود.

پارسایی در پایان گفت: در نشست مجمع عمومی فراکسیون همچنین بر ضرورت تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان برای جایگزین شدن جوانان و همچنین اصلاح قانون حمایت مالی از تروریسم تأکید شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها