کد خبر: 191088
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۱۳:۲۸:۰۰
| |

پروانه مافی مطرح کرد؛

کاندیداتوری دو زن برای انتخابات هیات‌رئیسه مجلس/ سناریوی فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه مجلس مشخص شد

نماینده تهران درباره انتخابات هیات رئیسه گفت: آقای عارف گفته‌اند اگر تصمیم قطعی فراکسیون این باشد که من به عنوان نامزد فراکسیون امید به انتخابات هیات رئیسه معرفی شوم مخالفتی ندارم و این کار را انجام می‌دهم.

کاندیداتوری دو زن برای انتخابات هیات‌رئیسه مجلس/ سناریوی فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه مجلس مشخص شد
کد خبر: 191088
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۱۳:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| پروانه مافی درباره تصمیم نهایی فراکسیون زنان برای انتخابات هیات رئیسه و ریاست فراکسیون زنان گفت: پیشنهاد من برای ریاست فراکسیون زنان زهرا ساعی بود که هنوز به قطعیت نرسیده و در روز سه‌شنبه در جلسه آینده قطعیت آن را مشخص خواهیم کرد. همچنین پروانه سلحشوری هم فکر می‌کنم که برای هیات رئیسه مجلس کاندید شود.

او درباره کاندیدای فراکسیون زنان برای ریاست مجلس گفت: من برای هیات رئیسه کاندید شدم اما در جلسه آینده در خصوص رایزنی‌های فراکسیون نقطه نظرات و جزئیات بیشتری اعلام می‌شود.

نماینده تهران افزود: در جلسه اخیر فراکسیون امید سناریوهایی که قرار است برای هیات رئیسه داشته باشیم مشخص شد و در جلسه روز سه‌شنبه با اعلام نظر اعضای دیگر فراکسیون به قطعیت خواهیم رسید.

مافی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیداتوری محمدرضا عارف برای هیات رئیسه مجلس به قطعیت رسیده یا خیر و نظر شخص عارف در این خصوص چیست، گفت: آقای عارف گفته‌اند اگر تصمیم قطعی فراکسیون این باشد که من به عنوان نامزد فراکسیون امید به انتخابات هیات رئیسه معرفی شوم مخالفتی ندارم و این کار را انجام می‌دهم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها