در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور از نصاب افتاد/ تحصن دلواپسان در جایگاه هیات رئیسه

در جلسه علنی امروز مجلس در حالیکه قرار بود طرح سوال از رئیس‌جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری اعلام وصول شود، امضاهای این طرح از حد نصاب افتاد و همین امر موجب افزایش فعالیت های دلواپسان در صحن علنی مجلس شد.

امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور از نصاب افتاد/ تحصن دلواپسان در جایگاه هیات رئیسه
کد خبر: 191336
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انتخابات هیات رئیسه مجلس و سوال از رئیس جمهور بازار لابی‌ها را امروز در صحن علنی مجلس داغ کرده است و گعده های فراوانی در صحن شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار «اعتمادآنلاین» ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار بود که سوال از رئیس‌جمهور در خصوص موسسات مالی و اعتباری اعلام وصول شود اما این سوال بار دیگر از حد نصاب 73 امضا افتاده است.

مجتبی ذوالنوری نماینده قم و از طراحان سوال از رئیس جمهور با در دست داشتن برگه‌ای در دست به دنبال جمع‌آوری امضا بود. محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس دقایقی را با ذوالنوری صحبت کرد و نمایندگانی از جمله کوچکی نژاد، داداشی، اصغر سلیمی، هاجر چنارانی، بادامچی و... دور آنها جمع شده بودند.

ذوالنوری که به دنبال جمع آوری امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور بود در مجلس راه می‌رفت و دقایقی را با نمایندگان صحبت می‌کرد تا بتواند نظر آنها برای امضای این طرح را جلب کند. ذوالنوری دقایقی را با دلخوش نماینده صومعه‌سرا صحبت کرد و بعد هر دو به جایگاه هیات رئیسه رفتند و دقایقی را با وکیلی و سپس با علی لاریجانی صحبت کردند. علاوه بر این دو، نمایندگانی همچون ولی داداشی نماینده آستارا، هاجر چنارانی نماینده نیشابور و کوچکی‌نژاد نماینده رشت هم خود را به این جمع رساندند.

نمایندگان دلواپس در ادامه اعتراض خود در خصوص سوال از رئیسجمهور در جایگاه هیات رئیسه تحصن کردند. مجتبی ذوالنوری بر روی زمین نشسته بود و ولی داداشی، کریمی قدوسی، نقوی حسینی و کوچکی‌نژاد هم ایستاده بودند و محمد علی وکیلی سعی در آرام کردن آن‌ها داشت. این تحصن بعداز دقایقی پایان یافت اما ذوالنوری همچنان در حال رایزنی است.

علاوه بر گعده‌هایی که برای طرح سوال از رئیس‌جمهور تشکیل شده بود، گعده‌های فراوانی هم به منظور رایزنی برای انتخابات هیات رئیسه شکل گرفته بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها