کد خبر: 191382
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

مجتبی ذوالنوری نماینده اصولگرای قم در مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

دولت در لحظات پایانی شب گذشته نامه کاهش امضاها را به مجلس ارائه کرده است/ هیات رئیسه نمی‌خواهد پایگاه رایش را ناراضی کند

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به عدم اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور، تاکید کرد: به دلیل اینکه هیات رئیسه می‌خواهد رای خود در انتخابات را از دست ندهد بنابراین اقدامی که پایگاه رایش را ناراضی کند و آن‌ها را برنجاند، انجام نمی‌دهد.

دولت در لحظات پایانی شب گذشته نامه کاهش امضاها را به مجلس ارائه کرده است/ هیات رئیسه نمی‌خواهد پایگاه رایش را ناراضی کند
کد خبر: 191382
|
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز صبح در حالی که قرار بود سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود، امضاهای این طرح از حد نصاب افتاد و همین موضوع اعتراض نمایندگان دلواپس را به دنبال داشت و حتی کار به تحصن در جایگاه هیات‌رئیسه هم کشید.

حالا مجتبی ذوالنوری نماینده قم و از طراحان سوال از رئیس‌جمهور که برای اعتراض به این موضوع به جایگاه هیات‌رئیسه رفته و روی زمین نشسته بود معتقد است دولت در لحظه‌های پایانی شب گذشته نامه کاهش امضاها را به مجلس ارائه کرده است.

او در گفت‌وگو با « اعتمادآنلاین» ، درباره چرایی اعلام وصول نشدن این سوال در جلسه امروز مجلس، گفت: امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری دستکاری شده و در واقع تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور کم نشده است و تعداد آن از حد نصاب بالاتر است. پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس‌جمهور غیر قابل پذیرش است و دولت در لحظه های پایانی شب گذشته نامه کاهش امضاها را به مجلس ارائه کرده است. بنابراین معتقدیم که هیات رئیسه با دولت همکاری می‌کند. در حال پیگیری هستیم اما صدای ما به جایی نمی‌رسد چون آقایان در هیات رئیسه نشسته‌اند و عده‌ای هم در کاخ ریاست جمهوری.

او درباره اینکه آیا اعلام وصول نشدن سوال از رئیس‌جمهور به انتخابات هیات رئیسه مربوط است؟، ادامه داد: قطعا ارتباط دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره هدف هیات رئیسه از این اقدام، گفت: من نمی‌توانم نیت آن‌ها را بخوانم اما هیات رئیسه‌ به مرّ قانون توجه ندارد. هیات رئیسه می‌خواهد رای خود در انتخابات را از دست ندهد بنابراین نمی‌خواهد پایگاه رایشان از آن‌ها ناراضی باشند و برنجند.

ذوالنوری گفت: هیات‌رئیسه قصد دارد که امیدی‌ها و مستقلین از اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور نرنجند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها