درگفت‌وگو با المیادین؛

سردار شریف: برنامه موشکی و دفاعی خط قرمز ماست

رئیس ستاد انتفاضه و قدس و معاون فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پیام اسماعیل هنیه به رهبری آغاز مرحله جدیدی از تعامل سازنده است گفت: برنامه موشکی خط قرمز ماست و قابل مذاکره نیست.

سردار شریف: برنامه موشکی و دفاعی خط قرمز ماست
کد خبر: 191865
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس و معاون فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: ایران در رابطه با برنامه دفاعی و موشکی خود با اروپایی‌ها مذاکره نخواهد کرد و این خط قرمز ماست، بنابراین هیچ روزنه گفت‌وگویی در رابطه با این مساله باز نخواهد شد و بر اساس تجربه گذشته ما باید به توان دفاعی خود اهمیت دهیم تا امنیت کشور و ملت را تضمین کنیم.

وی افزود: سلاح دفاعی ما برای دفاع از هم پیمانانمان نیز خواهد بود و برای گسترش و تقویت دقت و سرعت آن هیچ دریغی نمی‌کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسطینی‌ها به قدرتی رسیدند که دیگر به حمایت خارجی نیاز ندارند و نسل کنونی فلسطین بر خلاف نسل‌های پیشین به خودش اعتماد دارد و راهپیمایی‌های بازگشت بهترین دلیل برای این مساله است.

سردار شریف افزود: راهپیمایی بازگشت عزم و اراده ملت ایران برای حمایت و کمک به فلسطینی‌ها را راسخ‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه سطح حمایت ما از گروه‌های فلسطینی به سطح پایبندی و تعهد آنها به مساله فلسطین و آزادسازی قدس و بازگشت بستگی دارد ادامه داد: پیام اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مقام معظم رهبری آغاز مرحله جدیدی از تعامل سازنده با گروه‌های فلسطینی بود.

براساس این گزارش، اسماعیل هنیه در دیماه گذشته در پیامی به مقام معظم رهبری از مواضع جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در رابطه با قضیه فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها