کد خبر: 192027
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۴ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

پورمختار:

همه مسئولان باید متعهد به اجرای منشور انقلاب باشند

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: حمایت امام راحل از مستضعفان عالم موجب بیداری آنان و آزادی‌شان از زیر یوغ مستکبران شد.

همه مسئولان باید متعهد به اجرای منشور انقلاب باشند
کد خبر: 192027
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۴ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به شخصیت والای حضرت امام (ره)، اظهار کرد: امام راحل شخصیتی استثنایی داشتند و منش و عملکردشان در حوزه شخصی و همچنین اداره کشور به گونه‌ای بود که ما مسئولان باید همواره از ایشان به عنوان الگوی عملی خود یاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ اسلام یکی از اهداف اساسی امام راحل بود، گفت: حمایت امام راحل از مستضعفان عالم موجب بیداری آنان و آزادی‌شان از زیر یوغ مستکبران شد.

پورمختار افزود: حمایت‌های امام راحل از مستضعفان باعث شد که بسیاری از مسلمانان جهان به حرکت درآیند و در مقابل آمریکا و دیگر کشور‌های مستکبر بایستند و اگر می‌بینیم امروز قدرت آمریکا افول کرده است، ناشی از این استراتژی بود که حضرت امام در پیش گرفته بودند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ تأکید کرد: بیانات و استراتژی‌های امام راحل ماندگار و پیش‌روی همه ما مسئولان است و باید به عنوان نقشه راه از آنان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام راحل منشور انقلاب را نوشتند و همه مسئولان باید متعهد به اجرای آن باشند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم امروز روش امام راحل را در عرصه‌های مختلف چون سیاست خارجی و داخلی و همچنین توجه به طبقات مختلف به خصوص قشر مستضعف دنبال می‌کنند و بر همین مبنا باید با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب، پاسدار راه حضرت امام (ره) باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها