توضیح و پوزش درباره اینفوگرافی مربوط به کمیته امداد

روز گذشته اینفوگرافی بر اساس گزارش‌های رسمی کمیته امداد امام خمینی درباره کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در هفت کشور منتشر شد که دارای یک اشتباه سهوی بود و بلافاصله تصحیح شد.

توضیح و پوزش درباره اینفوگرافی مربوط به کمیته امداد
کد خبر: 192389
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ ۱۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| روز پنجشنبه سایت خبری اعتمادآنلاین اینفوگرافی را بر اساس گزارش‌های رسمی کمیته امداد امام خمینی درباره کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در هفت کشور لبنان، سوریه، افغانستان، عراق، کومور، تاجیکستان و فلسطین منتشر کرد تا اعتماد و حمایت مردم این کشورها را به صندوق‌های کمیته امداد نشان دهد.

گفتنی است تمامی اعداد این اینفوگرافی منتشرشده بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده در سایت کمیته امداد بوده است اما متاسفانه به دلیل حجم بالای کار نسخه نهایی‌نشده که در بخشی از آن میزان کمک‌های جمع‌آوری شده کمیته امداد برای فلسطین که بر حسب میلیون ریال بود و به اشتباه میلیون دلار خورده بود منتشر شد.

لازم به ذکر است پس از 5 دقیقه این خطای سهوی اصلاح و نسخه صحیح مجدد منتشر شد اما متاسفانه همین زمان اندک برای برخی عناصر فرصت‌طلب جهت کسب منافع شخصی کافی بود تا علی‌رغم اصلاح این خطای سهوی به بازنشر نسخه اشتباه اینفوگرافی در فضای مجازی اقدام کرده و فریاد وااسلاما سر دهند.

این رفتار غیرحرفه‌ای در حالی است که برخی از آنها با توجه به سوابق ادعایی رسانه‌ای‌شان می‌دانستند یک خطای سهوی رسانه‌ای رخ داده است و لاغیر.

سایت اعتمادآنلاین از همه مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی به ویژه جناب آقای پرویز فتاح عذرخواهی کرده و اعلام می‌دارد این پایگاه خبری- تحلیلی تلاش داشت تا اعتماد مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی به صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی را به آگاهی افکار عمومی برساند که متاسفانه به دلیل اشتباه سهوی به این هدف نرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها