کد خبر: 192628
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

واکنش یک عضو شورای مرکزی جمنا به استعفای لطف‌‌الله فروزنده در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین؛

خبر استعفای فروزنده را از شما می‌شنوم/ بعدا در این‌باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم

سید محمد حسینی در پاسخ به سوالی درباره شایعه اختلافات بین اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تاثیر آن بر این استعفا سکوت کرد و گفت بعدا در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود.

خبر استعفای فروزنده را از شما می‌شنوم/ بعدا در این‌باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم
کد خبر: 192628
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۰ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حوالی ظهر امروز بود که خبر رسید لطف‌الله فروزنده، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از ادامه همکاریش با این جبهه «بنا به دلایلی» به گفته خودش انصراف داده است.( اینجا )

بعد از انتشار این خبر بود که مهدی چمران نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استعفای برخی اعضای این جبهه را رد کرد و گفت که فروزنده و فدایی چندین ماه است که در جلسات جبهه مردمی شرکت نمی کنند که دلیل آن تصدی مسئولیت در دفتر مقام معظم رهبری و دیگر مسئولیت‌ها است. ( اینجا )

حالا علاوه بر چمران، سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هم در واکنش به استعفای لطف‌الله فروزنده از جمنا می‌گوید از این موضوع خبر ندارد و اشاره می‌کند که من این خبر را از شما می‌شنوم.

او در پاسخ به این سوال «اعتمادآنلاین» که آیا از قبل سخنی مبنی بر استعفای فروزنده مطرح شده بود گفت: «من از استعفای قطعی ایشان و جزئیات آن خبری ندارم.»

این عضو جمنا همچنین در پاسخ به سوالی درباره شایعه اختلافات بین اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تاثیر آن بر این استعفا سکوت کرد و گفت بعدا در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها