کد خبر: 192859
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

گلاره عباسی بازیگر سریال «شهرزاد» در گفت‌و‌گو با اعتماد‌آنلاین:

مردم دلشان برای «شهرزاد» تنگ می‌شود/ کار با حسن فتحی جذابیت‌های خاص خودش را داشت/ دوشنبه‌های بدون «شهرزاد» سخت خواهد بود

گلاره عباسی با اشاره به حضورش در سریال «شهرزاد» به عنوان بازیگر گفت: «همکاری با حسن فتحی برای من جذاب و متفاوت بود. تجربه خاصی را کسب کردم. حسن فتحی کارگردانی توانا است که قصه و روایت را به صورتی شاعرانه تعریف می‌کند.»

مردم دلشان برای «شهرزاد» تنگ می‌شود/ کار با حسن فتحی جذابیت‌های خاص خودش را داشت/ دوشنبه‌های بدون «شهرزاد» سخت خواهد بود
کد خبر: 192859
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۱ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پاکزاد- سریال شهرزاد بعد از سه سال به پایان رسید. امروز دوشنبه آخرین قسمت از فصل سوم این سریال پخش شد. گلاره عباسی بازیگر این سریال اعتقاد دارد که جای خالی این مجموعه حس خواهد شد و مردم دلشان برای «شهرزاد» تنگ می شود. عباسی معتقد است که نغمه ثمینی و حسن فتحی شخصیت هایی را خلق کردند که بازی را برای بازیگران این سریال جذاب کرد.

گلاره عباسی بازیگر سریال «شهرزاد» درباره همکاری با حسن فتحی در سریال‌ «شهرزاد» به اعتمادآنلاین ‌گفت: «همکاری با حسن فتحی برای من جذاب و متفاوت بود. تجربه خاصی را کسب کردم. فتحی کارگردانی توانا است که قصه و روایت را به صورتی شاعرانه تعریف می‌کند. این موضوع از نقاط قوت آقای فتحی است. فتحی با توجه به تجربه‌ای که دارد در کارهایش هم عاشقانه روایت می‌کند و هم جهان‌بینی خاصی را در تفکرات خود دارد. این دو به دلیل زیستی که آقای فتحی داشته شکل گرفته است.»

گلاره عباسی

گلاره عباسی ادامه داد: «مخاطبان سریال «شهرزاد» را دوست داشتند. به این دلیل که دست‌اندرکاران آن افرادی حرفه‌ای هستند. عوامل این سریال از بازیگر تا نویسنده با عشق کار کردند تا مخاطب از دیدن این مجموعه لذت ببرد. این سریال روایتی عاشقانه و تاریخی بود که به درستی به آن پرداخته شد. بازیگران «شهرزاد» موضوعات متفاوتی را روایت می‌کنند که این گوناگونی شخصیتی برای مخاطب جذاب بود.»

بازیگر سریال شهرزاد با اشاره به پایان این مجموعه گفت: «دوشنبه‌های بدون «شهرزاد» از این به بعد برای من و مخاطبان دیگر همراه با دلتنگی خواهد بود، چرا که در این روز دیگر شهرزاد نمایش داده نمی‌شود. به شخصه برایم این موضوع ارزشمند است زیرا در این سریال حضور داشتم و این دلتنگی را ارزشمند می‌دانم.»

عباسی درباره همکاری با عوامل سریال «شهرزاد» به اعتمادآنلاین گفت: «شهرزاد گروه بازیگری فوق‌العاده‌ای داشت. همکاری با شهاب حسینی که تیزبین و خلاق است، امیر جعفری توانا، پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی عزیز و رویا نونهالی باتجربه همه اینها برای من مفید و سازنده بود. نقش اکرم متفاوت بود و عقیده دارم که در نوع خود ویژگی‌های خاصی داشت. آقای فتحی و نغمه ثمینی شخصیت‌هایی را خلق کردند که بازی را برای بازیگران جذاب کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها