کد خبر: 192967
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۱۰:۳۴:۰۰
| |

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در نطق شفاهی خطاب به روحانی مطرح کرد:

آقای رئیس‌جمهور! امور از دست شما خارج شده/ از چه چیزی می‌ترسید که به مجلس نمی‌آیید؟/ با تهدید نمایندگان را وادار به انصراف از سوال رئیس‌جمهور کردید/ حباب گرانی بنفش است

نماینده مردم قم با بیان اینکه مردم حق زیادی بر گردن ما دارند، ‌گفت: این مردم همه ناملایمات و سختی‌ها را تحمل کردند، فشارها را بر خود هموار ساختند و در همه بزنگاه‌های حساس حضور حماسی خودشان را به رخ دنیا کشیدند.

آقای رئیس‌جمهور! امور از دست شما خارج شده/ از چه چیزی می‌ترسید که به مجلس نمی‌آیید؟/ با تهدید نمایندگان را وادار به انصراف از سوال رئیس‌جمهور کردید/ حباب گرانی بنفش است
کد خبر: 192967
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۲ ۱۰:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در نطق شفاهی خود در مجلس با بیان اینکه جناب رئیس‌جمهور،‌ رئیس مجلس و رییس قوه قضاییه این مردم پای انقلاب ایستاده‌اند اما عملکرد بد دستگاه‌ها باعث رنجش مردم شده است، گفت: فقر و فساد و تبعیض مردم را رنجانده است. رهبری سران سه قوه را مامور کردند اما اگر آن‌ها را بخواهند که یک گزارش کار به مردم ارائه کنند آیا می توانید با افتخار سرتان را بالا بگیرید؟

به گزارش اعتمادآنلاین ، این نماینده عضو جبهه پایداری مجلس ادامه داد: آیا توانستیم مرهمی بر دل زخم مردم در مقابله با فساد باشیم؟ آقای رییس جمهور! امور از دست شما خارج شده،‌ بازار ارز، بازار سکه، بیکاری، رکود، بقای تحریم‌ها و تشدید آن‌ها امروز مردم را در فشار سنگینی قرار داده است. اگر برخورد با این مقوله‌ها وظیفه مجلس و دولت نیست چه چیزی مهمتر است؟

ذوالنوری گفت: شما حاضر نشدید در مورد سوال در مورد موسسات مالی به قانون اساسی و نمایندگان احترام بگذارید. با فشار و تهدید و در رودربایستی قرار دادن نمایندگان را وادار به انصراف کردید. چرا نمی‌گذارید نمایندگان به وظایف خود عمل کنند؟ شما شعار عمل به اجرای قانون اساسی سر دادید اما در مقابل قانون تمکین نمی‌کنید و به مجلس نمی‌آیید.

او با بیان اینکه گفته می شود 6 میلیون نفر درگیر مساله موسسات مالی و اعتباری هستند اما همه کشور و 80 میلیون جمیت کشور درگیری این بحث هستند، ‌گفت: سوال ما فقط این نبود که مشکل آن‌ها را چرا حل نمی‌کنید. سوال ما این است که در اثر سوء نظارت چنین گردابی برای مردم ایجاد شد که بقیه مردم کشور هم تاوان بدهند. 20 هزار میلیارد تومان از جیب این مردم برای جبران خطای دستگاه‌های نظارتی زیر امر شما هزینه شده است. چنین گناهی قابل بخشش نیست. حداقل دل مردم را تسکین می دادید و به مجلس می‌آمدید و توضیح می‌دادید. از چه چیز می‌ترسید؟

ذوالنوری گفت: مسوولان در مورد گرانی فقط یک حرف دارند و می‌گویند حباب است. متاسفانه این حباب هم بنفش است. اگر این کلید نوک تیز بود و این حباب را می ترکاند خیلی خوب بود. اما متاسفانه نمک بر زخم مردم می‌پاشند و می‌گویند تورم را تک رقمی نگه داشته‌اند، این حرف مردم را می سوزاند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها