علی مطهری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

نباید دانشجویانی که در دی ماه صرفا شعار دادند، مجازات شوند/ از قوه قضاییه درباره احکام سنگین برای دانشجویان بازداشت شده سوال می‌کنم

نایب رئیس مجلس گفت: نباید با کسانیکه صرفا اعتراض داشتند و شعار دادند، سختگیری شود. باید در خصوص احکام سنگین برای دانشجویان تحقیق و از مسئولین قوه قضاییه سوال کنیم که این محکومیت‌ها در چه حدی بوده است.  

نباید دانشجویانی که در دی ماه صرفا شعار دادند، مجازات شوند/ از قوه قضاییه درباره احکام سنگین برای دانشجویان بازداشت شده سوال می‌کنم
کد خبر: 193023
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی مطهری نماینده تهران و نایب رئیس مجلس با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام سنگین برای دانشجویان بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه، به «اعتمادآنلاین» گفت: باید این موضوع را پرس‌وجو کنم.

او ادامه داد: نباید با کسانیکه صرفا اعتراض داشتند و شعار دادند، سختگیری شود اما افرادی که اموال عمومی را تخریب و یا امنیت جامعه را مخدوش کردند، قاعدتا باید مجازات شوند.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: باید دید که این افراد-دانشجویان- به اموال عمومی آسیب زده‌اند و یا ایجاد رعب و وحشت کرده‌اند یا خیر اما اگر صرفا تظاهراتی بوده و شعاری دادند به نظر من نباید مجازات شوند.

مطهری با بیان اینکه صدور احکام سنگین برای دانشجویان را از قوه قضاییه پیگیری می‌کند، گفت: باید در خصوص احکام سنگین برای دانشجویان تحقیق و از مسئولین قوه قضاییه سوال کنیم که این محکومیت‌ها در چه حدی بوده است.

او در پایان تاکید کرد: انشالله موضوع صدور حکم‌های سنگین برای دانشجویان را پیگیری می‌کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها