بهمن کامیار کارگردان «در وجه حامل» در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

سینماداران سرنوشت فیلم‌ها را در دست دارند/ ترکیب اکران برای فیلم «در وجه حامل» ایده‌آل نیست/ خوشحالم که نقش اول فیلم را ژاله صامتی بازی می‌کند

بهمن کامیار، کارگردان فیلم «در وجه حامل» گفت: «همیشه یک سری فیلم هستند که قدرت بیشتری نسبت به بقیه آثار دارند. ترکیب فیلم‌های عید فطر امسال نیز به گونه‌ای است که امکان فروش کمتر فیلم ما را نسبت به بقیه آثار تقویت می‌کند.»

سینماداران سرنوشت فیلم‌ها را در دست دارند/ ترکیب اکران برای فیلم «در وجه حامل» ایده‌آل نیست/ خوشحالم که نقش اول فیلم را ژاله صامتی بازی می‌کند
کد خبر: 193293
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۸:۴۵:۰۰

ا عتمادآنلاین| علی پاکزاد- اکران فیلم سینمایی «در وجه حامل» اولین ساخته بهمن کامیار از امروز در سینماهای کشور آغاز شد. این فیلم ژانری اجتماعی دارد و موضوع آن درباره زنی است که با اتفاقاتی روبرو می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بهمن ‌کامیار کارگردان فیلم «در وجه حامل» درباره این فیلم و رقابت آن با دیگر فیلم‌های اکران عید فطر به اعتمادآنلاین گفت: «همیشه یک سری فیلم هستند که قدرت بیشتری نسبت به بقیه آثار دارند. ترکیب فیلم‌های عید فطر امسال نیز به گونه‌ای است که امکان فروش کمتر فیلم ما را نسبت به بقیه آثار تقویت می‌کند. فیلم آقای فرمان‌آرا و داوودی ژانری طنز دارند و قطعا مورد استقبال بیشتری قرار خواهند گرفت. البته این ترکیب اکران برای فیلم ما ایده‌آل نیست. سینماداران سرنوشت فیلم‌ها را در دست دارند و حوصله انتظار کشیدن برای فروش خوب فیلم را ندارند. آنها منتظر نمی‌مانند تا فیلمی به اصطلاح جا بیفتد و مورد پسند قرار بگیرد.»

کارگردان «در وجه حامل»‌ درباره ارتباط تهیه‌کننده فیلم با محسن کیایی و انتخاب او به عنوان بازیگر فیلم گفت: «حضور محسن کیایی در فیلم هیچ ربطی به حضور مصطفی کیایی به عنوان تهیه‌کننده ندارد. مصطفی کیایی تهیه‌کننده فیلم به هیچ وجه برای انتخاب بازیگران به من پیشنهادی نداد. زمانی که تهیه‌کننده فیلم «سد معبر» بودم هم از محسن کیایی استفاده کردیم چرا که به بازی او اعتقاد دارم. به شخصه از کیایی راضی هستم. او در «سد معبر» و «در وجه حامل» بازی قابل قبولی داشته است.»

کامیار درباره داستان فیلم به اعتماد‌آنلاین گفت: «روایت این فیلم حول محور یک زن می گردد. این خانم دچار مسائلی در زندگی شخص می‌شود که برایش بازتاب‌های خوبی به همراه ندارد. خانم صامتی بازیگر این نقش است. از ابتدای نوشتن فیلمنامه به انتخاب خانم صامتی برای این نقش فکر می کردم. چرا که او هم خوب بازی می کند و هم به خوبی شرایط را درک می‌کند. به همین دلیل هم خوشحالم که او نقش اول فیلم است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها