جمالی نوبندگانی:

هیئت رئیسه نمی‌تواند به هزاران پیامک رسیدگی کند/ از ما خواستند علیه FATF مصاحبه کنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: تهدیداتی که به ما روا می‌داشتند بیشتر در موضوع تهدیدات عاطفی بود، تهدیداتی مثل اینکه خدا از سرتان نمی‌گذرد، هیچ تهدیدی به ضرب و شتم در پیامک‌ها وجود نداشت، به علاوه در متن پیامک‌ها توهین یا ناسزا هم وجود نداشت.

هیئت رئیسه نمی‌تواند به هزاران پیامک رسیدگی کند/ از ما خواستند علیه FATF مصاحبه کنیم
کد خبر: 193574
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص پیامک‌هایی که در مورد لایحه FATF به برخی نمایندگان ارسال شده بود و محتوایی تهدیدآمیز هم داشت، اظهار کرد: چون من عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه بودم بالای 1000 پیامک دریافتی داشتم که تقریبا هم فرمتی یکسان داشت.

وی اضافه کرد: در متن پیامک‌ها از ما می‌خواستند به صراحت مصاحبه کنیم و مخالفت خود را با لایحه FATF اعلام کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: این پیامک‌ها هم برای مخالفین و هم برای موافقین این لایحه ارسال شده بود.

جمالی نوبندگانی تاکید کرد: در پیامک‌ها موضوعی به اسم تهدید بدنی وجود نداشت.

جمالی نوبندگانی درباره اینکه نمایندگان دیگر اظهار داشتند پیامک‌هایی که دریافت کردند تماما ناسزا و تهدید بوده است، گفت: تهدیداتی که به ما روا می‌داشتند بیشتر در موضوع تهدیدات عاطفی بود، تهدیداتی مثل اینکه خدا از سرتان نمی‌گذرد، هیچ تهدیدی به ضرب و شتم وجود نداشت، به علاوه در متن پیامک‌ها توهین یا ناسزا هم وجود نداشت.

نماینده مردم فسا گفت: من معتقدم موافقین لایحه با آن پیامک‌ها تبدیل به موافق نمی‌شدند، مخالفین هم که از ابتدا مخالف بوده‌اند، این نوع برخورد با نمایندگان در شأن نمایندگان نبود.

او گفت: وقتی مردم به نماینده‌ای اعتماد می‌کنند یعنی به نیابت از آن نماینده رای خود را اعلام می‌کنند. ما از جنس همین مردم هستیم. ما هم از قراردادهای استعماری حمایت نمی‌کنیم. اگر دوستانی که پیامک می‌فرستند به نحوی دیگر عمل می‌کردند بهتر بود، ما می‌دانیم آنها دغدغه دارند. هیئت رئیسه هم که نمی‌تواند به هزاران پیامک رسیدگی کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها