پیام درفشان، وکیل دادگستری در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

سرپرست دادسرای اوین به دلیل برخورد با تجمع‌کنندگان مقابل زندان اوین عذرخواهی کرد

پیام درفشان، وکیل دادگستری درباره برخورد نامناسب نیروهای امنیتی جلوی زندان اوین با تجمع‌کنندگان گفت: در پی برخورد نامناسب نیروهای امنیتی سرپرست دادسرای اوین به خاطر اشتباهات نیروهای امنیتی عذرخواهی کرد و گفت برای حفظ امنیت و روش صحیح مدیریت بحران هم که شده به اشتباهات  با دقت رسیدگی می‌کند.

سرپرست دادسرای اوین به دلیل برخورد با تجمع‌کنندگان مقابل زندان اوین عذرخواهی کرد
کد خبر: 193846
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۷ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پیام درفشان، وکیل دادگستری با اشاره به برخورد صورت گرفته با تعدادی از وکلا مقابل زندان اوین در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» بیان کرد: سرپرست دادسرای اوین به خاطر نوع برخورد با تجمع تعدادی از وکلا و فعالان مدنی جلوی زندان اوین عذرخواهی کرد.


این وکیل پایه یک دادگستری درباره دلایل برخورد نیروهای امنیتی با تجمع‌کنندگان گفت: امروز تعدادی از وکلای دادگستری و فعالان مدنی به دلیل اعتراض به بازداشت نسرین ستوده جلوی زندان اوین تجمع کرده بودند که با برخورد نامناسب نیروهای امنیتی روبرو شدند.


او در ادامه تاکید کرد: در پی برخورد نامناسب نیروهای امنیتی سرپرست دادسرای اوین به خاطر اشتباهات نیروهای امنیتی عذرخواهی کرد و گفت برای حفظ امنیت و روش صحیح مدیریت بحران هم که شده به اشتباهات با دقت رسیدگی می‌کند.


به گفته درفشان او و تعدادی از وکلای دیگر را برای ساعاتی بازداشت و پس از آرام شدن فضای اطراف زندان آزاد کردند.


درفشان تاکید کرد که ما ابتدا در قسمتی تجمع کرده بودیم که دیدی به خیابان نداشت اما بعد از آن خود نیروهای امنیتی زندان ما را به زیر پل هدایت کردند و گفتند که در آن جا جمع شویم. همین موضوع موجب شد که عده‌ای از مردم هم به این تجمع بپیوندند.


این وکیل پایه یک دادگستری با انتقاد به نحوه مدیریت بحران نیروهای امنیتی افزود: ما تاکید کردیم که این رفتار می‌توانست خردمدارتر انجلام شود و رییس دادسرای اوین هم این موضوع را پذیرفتند و گفتند که خود ایشان هم نسبت به نحوه برخورد و مدیریت بحران معترض هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها