کد خبر: 194058
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۱۴:۴۸:۰۰
| |

اعتراض جمعی از دانشجویان به احکام دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه96

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی تهران از اعتراضات دانشجویان این دانشکده به احکام صادره برای چند تن از دانشجویان دستگیر شده در جریان اعتراضات دی ماه 96 خبر داد.

اعتراض جمعی از دانشجویان به احکام دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه96
کد خبر: 194058
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کاظم پرهیزکار، دبیر انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی تهران با اعلام خبر تجمع ظهر امروز (دوشنبه) دانشجویان این دانشکده نسبت به آنچه امنیتی شدن فضای دانشگاه و احکام صادره برای دانشجویان این دانشگاه در جریان اعترضات دی ماه می‌نامید، خبر داد و اظهار کرد: اعتراضات امروز حول دو محور توسط دانشجویان در دانشکده علوم اجتماعی تهران برگزار شد، محور اول این بود که دانشگاه طی چند ماه اخیر فرایندی را طی کرد که ما به آن می گویم فرایند امنیتی شدن.

وی ادامه داد: برخی از نهادهای امنیتی وارد دانشگاه شده، دانشجویان را دستگیر کردند، آنها را بازداشت کرده و برایشان حکم صادر کردند.

پرهیزکار افزود:‌ دغدغه دوم امروز دانشجویان نسبت به احکام صادر شده برای دانشجویان بود؛ احکام هشت شش و دو سال احکامی است که برای دانشجویان صادر شده و رسانه‌ای هم شده است.

او مدعی شد: برای دانشجویان دانشگاه تهران و فکر می‌کنم کل جامعه دانشجویی معلوم است که این احکام ناعادلانه است.

دبیرانجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: دانشجویان اعلام کرده‌اند که در امتحانات پایان ترم شرکت نخواهند کرد تا مسئولان وزارت علوم و نهادهای مربوطه به پرسش‌ها و اعتراضات آنها پاسخ دهند. در ادامه هم از اساتید دانشگاه درخواست کردند تا در تجمع اعتراضی امروزشان شرکت کنند.

وی افزود: اعتمادی رئیس دانشکده علوم اجتماعی به همراه چند تن از استاتید این دانشکده امروز در جمع دانشجویان حضورپیدا کردند و از دانشجویان خواستند که امتحانات خود را برگزار کنند و در مقابل علاوه بر آنکه توضحیاتی در رابطه با پیگیری‌هایشان ارائه کردند، قول پیگیری های بیشتر را دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها