کد خبر: 194364
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۱۲:۰۰
| |

نیوکاسل مشتری جدید جهانبخش

یک سایت انگلیسی از تمایل باشگاه نیوکاسل برای جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران خبر داد و اعلام کرد تا قیمت این بازیکن بالاتر نرفته است، باید با او قرارداد امضا شود.

نیوکاسل مشتری جدید جهانبخش
کد خبر: 194364
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران سال گذشته موفق شد با 21 گل عنوان آقای گلی لیگ هلند را با تیم آلکمار به دست بیاورد و حالا مترصد حضور در تیم ها و لیگ های بزرگتر است.

سایت «ترنسفر تاورن» انگلیس اعلام کرد که جهانبخشِ 10.8 میلیون پوندی گزینه مناسبی برای تیم نیوکاسل محسوب می شود. هدایت این تیم بر عهده رافائل بنیتز سرمربی پیشین رئال مادرید و لیورپول است.

این سایت با اشاره به مشکلات تیم نیوکاسل در خط حمله نوشت: «پاسخ مشکلات این تیم علیرضا جهانبخش بازیکن تیم آلکمار است که فصل گذشته 21 گل زد و 12 پاس گل داد و عنوان آقای گلی لیگ هلند را از آن خود کرد. او در بازی اول تیم ملی ایران در جام جهانی هم مقابل مراکش حضور داشت و کمک کرد تا تیمش به صدر گروه B برود. عملکرد بهتر او در جام جهانی قیمت این بازیکن را بالاتر هم خواهد برد و نیوکاسل باید خیلی سریع با این بازیکن قرارداد امضا کند؛ قبل از آنکه تیم دیگری برای خرید او اقدام کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها