کد خبر: 194611
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

گوهر‌ خیراندیش در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

خبر درگذشت صدرالدین شجره غیر منتظره‌ترین اتفاق دیروز بود/ بازیکنان اسپانیا بردند اما ما نباختیم/ باید به بچه‌های تیم ملی و کارلوس کی‌روش احترام بگذاریم

گوهر خیراندیش گفت: «خانواده ما به دلیل حضور جمشید اسماعیل‌خانی خیلی فوتبالی بود و‌هست. بسیاری از دوستان با جمشید اسماعیل خانی فوتبال بازی می کردند و هم دوره او بودند. می توانم به حمید استیلی و علی پروین اشاره کنم. در مجموعه به کارلوس کیروش و بچه های تیم ملی تبریگ می گویم و ما باید به آنها احترام بگذاریم.»

خبر درگذشت صدرالدین شجره غیر منتظره‌ترین اتفاق دیروز بود/ بازیکنان اسپانیا بردند اما ما نباختیم/ باید به بچه‌های تیم ملی و کارلوس کی‌روش احترام بگذاریم
کد خبر: 194611
|
۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گوهر خیراندیش بازیگر مطرح سینمای ایران خود را امروز یک فوتبالی تمام عیار می‌داند. خیراندیش عملکرد تیم ملی ایران را فوق‌العاده ارزیابی کرده و اعتقاد دارد که باید به این تیم و شخص کارلوس کیروش احترام زیادی گذاشت. اوهمچنین به خبر درگذشت صدرالدین شجره و تولد آقای بازیگر نیز واکنش نشان داد که در ادامه خواهید خواند:

گوهر خیراندیش در واکنش به بازی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا به اعتمادآنلاین گفت: «دیشب سر صحنه فیلم آقای فخیم‌زاده بودم. متاسفانه نتوانستم بازی فوتبال ایران و اسپانیا را ببینم. اما شنیدم و می‌دانم که بازیکنان تیم ملی ایران بازی فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و مردم را به وجد آورده اند. متاسفانه دیشب از خبرها محروم بودم. متاسفانه تلگرام فیلتر است و فقط از طریق اینستاگرام، فضای مجازی و خبرها را پیگیری می‌کنم. دیدم که بسیاری از اهالی رسانه و سینمایی ها از تیم ملی تقدیر کردند.

این بازیگر سینما و تلویزیون اضافه کرد: «پژمان جمشیدی هم به جا و با کلمات بسیار زیبایی متنی را نوشته بود که جا دارد او را تحسین کرد. جمشیدی دوران خود و به خصوص آن زمان‌ها که التهاب در کشور حاکم بود را به خوبی نوشته بود. بچه‌های تیم ملی به حدی جانانه بازی کرده بودند که مورد تحسین همگان قرار گرفتند. باخت ما چیزی کمتر از برد نبود. به عقیده من بازیکنان اسپانیا بردند اما ما نباختیم. تیم ملی با یک پیشینه خوب به این بازیها پای گذاشت. جالب است که ما در 12 بازی گذشته نباختیم. فوتبالی نیستم اما بازی‌های جام جهانی من را فوتبالی کرد.»

خیراندیش ادامه داد: «خانواده ما به دلیل حضور جمشید اسماعیل‌خانی خیلی فوتبالی بود و‌هست. بسیاری از دوستان با جمشید اسماعیل خانی فوتبال بازی می‌کردند و هم دوره او بودند. می توانم به حمید استیلی و علی پروین اشاره کنم. در مجموع به کارلوس کیروش و بچه های تیم ملی تبریک می‌گویم و ما باید به آنها احترام بگذاریم.»

خیراندیش در واکنش به خبر درگذشت صدرالدین شجره گفت: «متاسفانه در میان تمام این هیاهویی که به وجود آمده خبر درگذشت آقای شجره به اندازه کافی دردناک بود. دیدم که آقای پرستویی در صفحه اینستاگرام نسبت به تولد و درگذشت آقای انتظامی و شجره واکنش نشان داده بود. من هم به نوبه خودم به آقای انتظامی تبریگ می گویم.»

این بازیگر سینما افزود: «آقای شجره یکی از بهترین هنرمندان ما در حوزه گویندگی و بازی بودند که متاسفانه خبر درگذشت او در میان اتفاقات 24 ساعت اخیر کمتر دیده شد. امروز زمان مرگ شجره نبود. آقای شجره یکی از سلامت ترین افرادی بود که می شناختم شاید خبر درگذشت او دورترین چیزی بود که می توانستم متصور شوم. از صمیم قلب به خانواده آقای شجره تسلیت می گویم. قطعا بچه‌های رادیو هم از این مصیبت غمگین هستند. به شخصه تجربه کار در رادیو را دارم و به یاد دارم که در آن سالها در رادیو «عبرت» اوقات خوبی را سپری می کردیم. من همکار آقای شجره در رادیو بودم نه سینما و تلویزیون. »

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها