معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس:

تقویت اقتصاد خانواده دغدغه اصلی دولت است

معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس با تاکید بر اینکه دولت رسالت خود را خدمت به مردم می‌داند، گفت: تقویت اقتصاد خانواده دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید است.

تقویت اقتصاد خانواده دغدغه اصلی دولت است
کد خبر: 194625
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۱ ۰۸:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری در شهرستان اشنویه از توابع آذربایجان غربی بیان کرد: برداشت 1.5 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی با لایحه دولت، موافقت رهبری و تصویب مجلس نیز با هدف توسعه متناسب کشور و تقویت اقتصاد خانواده انجام شده است.


وی با اشاره به اجرای طرح اشتغال پایدار، افزود: دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال روستایی، عشایری و مرزی نیز برنامه اشتغال فراگیر را در دست اجرا دارد که منابع آن از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.


امیری با بیان اینکه تولید محصولات کشاورزی در استان ها با توجه به مزیت های اقتصادی آنها از رویکردهای دیگر دولت برای تقویت اقتصاد خانواده به شمار می رود، بیان کرد: دولت به بخش کشاورزی به عنوان یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی کشور توجه ویژه دارد.


معاون رییس جمهوری در امور مجلس، تحقق شاخص های اقتصاد مقاومتی را راهبرد دولت در برهه کنونی دانست و گفت: حمایت از تولید داخلی و بخش خصوصی از مهم ترین رویکردهای دولت محسوب می شود.


وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به دنبال تضعیف اقتصاد ملی ایران هستند، اضافه کرد: آنان از طریق فشارهای اقتصادی، تضعیف اتحاد ملی را نیز دنبال می کنند.


وی به خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز اشاره کرد و گفت: ترامپ در اصل به حقوق بشر اعتقادی ندارد و بودن یا نبودنش در این شورا چندان مهم نیست.


امیری با تکرار فرمایشات رهبری مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا، بیان کرد: خروج آمریکا از معاهدات، نشانه بی احترامی سران این کشور به مقررات بین المللی است.


به گزارش ایرنا وزیر خارجه آمریکا و نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد چند روز قبل با قرائت یک بیانیه مطبوعاتی، تصمیم دولت ترامپ برای خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در حمایت از رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.


بر اساس قوانین سازمان ملل متحد، جای خالی ایالات متحده در شورای حقوق بشر از طریق برگزاری انتخابات در مجمع عمومی در میان کاندیداها در گروه اروپای غربی و دیگر گروه ها پر خواهد شد.


پیش از این هم آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی از سازمان یونسکو خارج شده بود.

منیع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها